sobota, 30 kwietnia 2011

Nadrabiam zaległości ;p .!` .

Przepraszam że ostatnio nie pisałam ale jakoś nie miałam czasu . Musiałam ogarnąć kilka spraw ;p . Ale już nadrabiam zaległości i ten post będzie o takich jakiś fajnych albo jakiś innych dniach xd . Trochę się tu pewnie rozpiszę ale kit ;p . No więc ostatni post był świąteczny ale był jeszcze dzień który był wcześniej który tu opiszę ; d . Więc zapraszam do czytania moich historii xddd . :

- Była to środa < ostatni dzień rekolekcji > . Po rekolekcjach ja , Pati i Daria poszłyśmy do Talkosi robić naleśniki xdd . Pati zabrała swoją mąkę xd . Naleśniki wyszły nawet dobre . Ale pominę fakt że prawie zjarałyśmy kuchnię xd . Po jedzonku ja ,Pati i Daria zabrałyśmy psy i poszłyśmy na spacer . Potem miałyśmy jechać na Gdynię ale zamiast tego poszłyśmy do Pati na chatę i doszła jeszcze Kloza xd . Następnie wyruszyłyśmy do Tesco a potem do spowiedzi ;) . 


hahha wiem że mordy tu są bosskie ; d . 

- A teraz sobota " koszyczkowa" xd . Dzień zapowiadał się nudno . Rano wstałam przygotowałam koszyk , poszłam do święconki . Do domu . Ale potem wyszłam na dwór z Pati i Julią . Po drodze zgarnęłyśmy jeszcze        
kloze i jej siostrę . I poszłyśmy do parku . Heh bk była . Gdy wróciłyśmy poszłam do Pati  . A potem wybraliśmy się < ja , Pati , Daria , Szymon i Mateusz > do lasu gdzie była mega bk . xd . Wchodziłyśmy po takiej wielkiej górze xd . A potem schodziłyśmy ; d . Byłyśmy strasznie zmęczone ale potem i tak wyszłyśmy jeszcze na dwór tylko w innym składzie < ja , Pati , Talkosia , Zając i jego kuzyn > xd . 


- Lany poniedziałek . Więc od razu gdy wyszłam zostałam oblana xd . Potem było tylko bardziej mokro ; d . Gdy wróciłam do domu to zaszyłam się w nim  bo normalnie bałam się wyjść ; d . Ale bk była ;) 

- Dobra wtorek . Rano pojechałyśmy do klifu . Ale kupiłam se tam tylko jedną bluzkę . Bo ogólnie nic mi się nie podobało . Wróciłyśmy dość szybko . Potem poszłam na angola a potem poszłyśmy na dwór . xd . Plonowałyśmy nockę u Talkosi w ogrodzie xdddd no ale nie wypaliło ;) . 

Tylko jedna fot z tego dnia . Ale reszta była jeszcze gorsza ; d . 

- Czwartek . Rano dostałam rolki które były prezentem za święta xd < dopiero doszły z allegro > . Potem pojechałam z mamą do Galerii Bałtyckiej na zakupy . Ale nie będę pokazywała zdjęć ciuchów bo uznałam że to głupie xd . < tak , tak jestem strasznie zmienną osobą > ; d . Gdy wróciłam poszłam z dziewczynami na rolki . ;) . Ale jak wróciłam do domu to nie miałam już mojego kota ;(( . Moja mama go sprzedała ;< . I było mi strasznie smutno . I jest do teraz ;< . Ale nie napalałam się za bardzo że on u mnie zostanie więc jakoś dałam radę .

;*;*


- Wczorajszy dzień . Wczoraj znowu pojechałam do GB  ; d . Z Pati i Klozą . I plan był taki : musimy oglądnąć każdy sklep i przymierzyć każdy ciuch jaki się nam podoba . Na końcu miałyśmy się bardzo objeść w KFC i maku xdd . Ale z tym ostatnim to jakoś nie wyszło ; d ,. Szybko odpadłyśmy xd . Kupiłam se spódniczkę ;) . 



Dzisiaj są urodziny Anki na kręglach . ; d . Więc może potem zrobię jakiegoś posta ;) . Dobra lecę do klozusi  a potem z klozą do Pati się szykować . Pa , pa ;d . 

sobota, 23 kwietnia 2011

` Świątecznie

Hejja . Właśnie przygotowałam koszyczek ; d do święconki i teraz siedzę sb w szlafroku przed kompem i się nudzę . Za ok. 3 godziny idę święcić ten koszyczek ; dd . A co do świąt to spędzę je w domu , u babci i na dworze ; dd . Najbardziej oczekiwany prze zemnie dzień to poniedziałek . Jestem ciekawa czy w tym roku będzie tak samo mokro jak w tamtym ;) . A jak wy spędzacie święta .?
 heh a oto mój koszyk ; dd . 


Życzę wszystkim wesołych świąt .! ;* . 

czwartek, 21 kwietnia 2011

; dd .

Dzisiejszy dzień zaczął się od małej sprzeczki z moją mamą ;) . Wiecie kto się lubi ten się czubi . hehh - co za tekst . No ale w końcu postanowiłyśmy razem wyruszyć . Zrobiłyśmy zakupy świąteczne , potem do domu na chwilę , do maka coś zjeść ; dd , do gdyni , znowu do domu , do redy i w końcu na zakupy ciuchowe . Przez ten cały czas towarzyszył nam mój brat ;) . A tu jego fotka < tak przy okazji > :

Zdjęcie trochę stare xd . Ale nie znalazłam nowszego ;dd .
Gdy wróciłam do domu to dowiedziałam się że oddają mojego kota ;< . Było mi strasznie smutno . Ale po upływie jakiś 3 godzin zadzwoniła do mnie moja babcia i powiedziała że ciocia jednak nie chce kota i że mam po niego przyjść . Babcia mieszka naprzeciwko cioci a ja przystanek od babci xdd . więc zadzwoniłam po Pati < sama bym nie dała rady przynieść tego wszystkiego kuwety i tp > i poszłyśmy po kociaka ; d . Haha to musiało mega wyglądać dwie idiotki idą ciemnom ulicą z kotem , kuwetą , zabawką - szczurem i do tego jakiś kij xd , jedzeniem kota i tp . Mam wielką nadzieje że kociak u mnie pomieszka . ; dd . A wczoraj to była straszna beczka i mam fajne fotki tylko że niestety nie mogę ich wgrać na kompa bo coś się zepsuło ;( . Ale może kiedyś je jakoś tu zamieszczę  ;))  A tu foty tego co dzisiaj kupiłam . :



bluza -NewYorker
bluzka- NewYorker
spodnie z paskiem - NewYorker

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Kinoo ; dd

W sobotę było kino . " Krzyk 4 " Mega Film ;] .
Potem pojechałyśmy do Galerii Bałtyckiej . Ale w sumie to nie wiem po co ;/ ... ; d . A mnie rozwala chyba jakaś grypa ;< . Ale nie ma co za parę dni święta i zostały jeszcze 2 dni rekolekcji . Więc trzeba się jakoś trzymać ; p . Mam nadzieje że dam radę . A tu parę fotek ;> :


Coo za pyski ; dd /

piątek, 15 kwietnia 2011

`Wolnne .!!

U mnie ostatnio tak nudno . No ale w końcu jest wolne ; d . Trzy tygodnie bez szkoły to jest coś . Ale się wyśpię ;p . No ale mam nadzieje że będzie fajnie w święta i wgl . ; d . 
          



  Z Klozusią ;] .
Heh podoba mi się na fotka ; d . Mamy na niej jakieś takie fajne ryjki ;p . 
 A tu moje dwa skarbuchy ; d : 





A takie żeby ich pokazać ;) . Pierwszy raz udało mi się ich razem ująć xd . dog and cat<3.

niedziela, 10 kwietnia 2011

A takie tam ..

Więc zacznę od tego że dzisiaj rocznica . Minął rok od tego strasznego wypadku w Smoleńsku .
;<.  
A tak z dzisiaj to byłam znowu u Pati no i Dari  . xd Robiłyśmy se foty ,przerabiałyśmy i ogólnie jadłyśmy ;p . Niżej kilka fotek z dzisiaj . Najlepsza to ta na której całujemy Darie ;dd . 

sobota, 9 kwietnia 2011

` Zaczynamy . ; d

A no więc zaczynam . Miałam tu pisać już od 1 kwietnia . No ale były te testy 6 klas . No i zaczynam od dzisiaj. xd . W necie znajdziecie podobnego bloga http://patimyworld.blogspot.com/. No podobna nazwa i tematyka xd . Więc jest to blog mojej przyjaciółki Pati .Założyłyśmy je razem w dzień wagarowicza ; d .No a tak o mnie to Mam na imię Nikola - Niki . Mam 13 lat . W tym roku kończę 6 klasę i zaczynam gimnazjum ;p . Interesuje się Muzyką , Modą , Fotografią . No i tak jak już wspominałam tak wszystkim po trochu ;p . A na tym blogu będę pisała o sobie , swoim życiu i tp.
A tu macie fote żeby zobaczyć jak wyglądam xd :
Tak wiem że nie wyglądam tu za dobrze no ale ważne że jest ; dd .

A tak z dzisiaj no to przyszłam do Pati żeby pisać tego bloga no ale najpierw miałyśmy zrobić ciasto
No i zaczęłyśmy tam wszystko przygotowywać , mieszać i tp . Heh zabrakło jajek i ogólnie wszystkiego było mało . Do tego było krzywo i tragicznie .
Nasze dzieło ;pp . Ja tam tego wole nie jeść . ;} heh to wygląda dziwnie ;/ .