czwartek, 21 kwietnia 2011

; dd .

Dzisiejszy dzień zaczął się od małej sprzeczki z moją mamą ;) . Wiecie kto się lubi ten się czubi . hehh - co za tekst . No ale w końcu postanowiłyśmy razem wyruszyć . Zrobiłyśmy zakupy świąteczne , potem do domu na chwilę , do maka coś zjeść ; dd , do gdyni , znowu do domu , do redy i w końcu na zakupy ciuchowe . Przez ten cały czas towarzyszył nam mój brat ;) . A tu jego fotka < tak przy okazji > :

Zdjęcie trochę stare xd . Ale nie znalazłam nowszego ;dd .
Gdy wróciłam do domu to dowiedziałam się że oddają mojego kota ;< . Było mi strasznie smutno . Ale po upływie jakiś 3 godzin zadzwoniła do mnie moja babcia i powiedziała że ciocia jednak nie chce kota i że mam po niego przyjść . Babcia mieszka naprzeciwko cioci a ja przystanek od babci xdd . więc zadzwoniłam po Pati < sama bym nie dała rady przynieść tego wszystkiego kuwety i tp > i poszłyśmy po kociaka ; d . Haha to musiało mega wyglądać dwie idiotki idą ciemnom ulicą z kotem , kuwetą , zabawką - szczurem i do tego jakiś kij xd , jedzeniem kota i tp . Mam wielką nadzieje że kociak u mnie pomieszka . ; dd . A wczoraj to była straszna beczka i mam fajne fotki tylko że niestety nie mogę ich wgrać na kompa bo coś się zepsuło ;( . Ale może kiedyś je jakoś tu zamieszczę  ;))  A tu foty tego co dzisiaj kupiłam . :



bluza -NewYorker
bluzka- NewYorker
spodnie z paskiem - NewYorker

4 komentarze:

  1. Śmiesznie musiało t wyglądać. Szkoda ,że tg nie widziałam . Ale ubrania boskie ! Czemu nie widziałam u Cb tg kotka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ; ddd . to musisz zobaczyć ; dd

    OdpowiedzUsuń
  3. A nockka z kotem ;p xDD
    beczka byla .;>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Tita ♥

    Fajne Ciuchyy tej bluzy u cb nie widziałam ; d

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .