sobota, 30 kwietnia 2011

Nadrabiam zaległości ;p .!` .

Przepraszam że ostatnio nie pisałam ale jakoś nie miałam czasu . Musiałam ogarnąć kilka spraw ;p . Ale już nadrabiam zaległości i ten post będzie o takich jakiś fajnych albo jakiś innych dniach xd . Trochę się tu pewnie rozpiszę ale kit ;p . No więc ostatni post był świąteczny ale był jeszcze dzień który był wcześniej który tu opiszę ; d . Więc zapraszam do czytania moich historii xddd . :

- Była to środa < ostatni dzień rekolekcji > . Po rekolekcjach ja , Pati i Daria poszłyśmy do Talkosi robić naleśniki xdd . Pati zabrała swoją mąkę xd . Naleśniki wyszły nawet dobre . Ale pominę fakt że prawie zjarałyśmy kuchnię xd . Po jedzonku ja ,Pati i Daria zabrałyśmy psy i poszłyśmy na spacer . Potem miałyśmy jechać na Gdynię ale zamiast tego poszłyśmy do Pati na chatę i doszła jeszcze Kloza xd . Następnie wyruszyłyśmy do Tesco a potem do spowiedzi ;) . 


hahha wiem że mordy tu są bosskie ; d . 

- A teraz sobota " koszyczkowa" xd . Dzień zapowiadał się nudno . Rano wstałam przygotowałam koszyk , poszłam do święconki . Do domu . Ale potem wyszłam na dwór z Pati i Julią . Po drodze zgarnęłyśmy jeszcze        
kloze i jej siostrę . I poszłyśmy do parku . Heh bk była . Gdy wróciłyśmy poszłam do Pati  . A potem wybraliśmy się < ja , Pati , Daria , Szymon i Mateusz > do lasu gdzie była mega bk . xd . Wchodziłyśmy po takiej wielkiej górze xd . A potem schodziłyśmy ; d . Byłyśmy strasznie zmęczone ale potem i tak wyszłyśmy jeszcze na dwór tylko w innym składzie < ja , Pati , Talkosia , Zając i jego kuzyn > xd . 


- Lany poniedziałek . Więc od razu gdy wyszłam zostałam oblana xd . Potem było tylko bardziej mokro ; d . Gdy wróciłam do domu to zaszyłam się w nim  bo normalnie bałam się wyjść ; d . Ale bk była ;) 

- Dobra wtorek . Rano pojechałyśmy do klifu . Ale kupiłam se tam tylko jedną bluzkę . Bo ogólnie nic mi się nie podobało . Wróciłyśmy dość szybko . Potem poszłam na angola a potem poszłyśmy na dwór . xd . Plonowałyśmy nockę u Talkosi w ogrodzie xdddd no ale nie wypaliło ;) . 

Tylko jedna fot z tego dnia . Ale reszta była jeszcze gorsza ; d . 

- Czwartek . Rano dostałam rolki które były prezentem za święta xd < dopiero doszły z allegro > . Potem pojechałam z mamą do Galerii Bałtyckiej na zakupy . Ale nie będę pokazywała zdjęć ciuchów bo uznałam że to głupie xd . < tak , tak jestem strasznie zmienną osobą > ; d . Gdy wróciłam poszłam z dziewczynami na rolki . ;) . Ale jak wróciłam do domu to nie miałam już mojego kota ;(( . Moja mama go sprzedała ;< . I było mi strasznie smutno . I jest do teraz ;< . Ale nie napalałam się za bardzo że on u mnie zostanie więc jakoś dałam radę .

;*;*


- Wczorajszy dzień . Wczoraj znowu pojechałam do GB  ; d . Z Pati i Klozą . I plan był taki : musimy oglądnąć każdy sklep i przymierzyć każdy ciuch jaki się nam podoba . Na końcu miałyśmy się bardzo objeść w KFC i maku xdd . Ale z tym ostatnim to jakoś nie wyszło ; d ,. Szybko odpadłyśmy xd . Kupiłam se spódniczkę ;) . 



Dzisiaj są urodziny Anki na kręglach . ; d . Więc może potem zrobię jakiegoś posta ;) . Dobra lecę do klozusi  a potem z klozą do Pati się szykować . Pa , pa ;d . 

4 komentarze:

  1. zdjęcia boskie , ma ktoś ten talent do zdjęć.
    BOSKO!!

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięęki mama talent .;p
    Usuńń te kilka pierwszych.!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .