sobota, 9 kwietnia 2011

` Zaczynamy . ; d

A no więc zaczynam . Miałam tu pisać już od 1 kwietnia . No ale były te testy 6 klas . No i zaczynam od dzisiaj. xd . W necie znajdziecie podobnego bloga http://patimyworld.blogspot.com/. No podobna nazwa i tematyka xd . Więc jest to blog mojej przyjaciółki Pati .Założyłyśmy je razem w dzień wagarowicza ; d .No a tak o mnie to Mam na imię Nikola - Niki . Mam 13 lat . W tym roku kończę 6 klasę i zaczynam gimnazjum ;p . Interesuje się Muzyką , Modą , Fotografią . No i tak jak już wspominałam tak wszystkim po trochu ;p . A na tym blogu będę pisała o sobie , swoim życiu i tp.
A tu macie fote żeby zobaczyć jak wyglądam xd :
Tak wiem że nie wyglądam tu za dobrze no ale ważne że jest ; dd .

A tak z dzisiaj no to przyszłam do Pati żeby pisać tego bloga no ale najpierw miałyśmy zrobić ciasto
No i zaczęłyśmy tam wszystko przygotowywać , mieszać i tp . Heh zabrakło jajek i ogólnie wszystkiego było mało . Do tego było krzywo i tragicznie .
Nasze dzieło ;pp . Ja tam tego wole nie jeść . ;} heh to wygląda dziwnie ;/ .

2 komentarze:

  1. Ale było dobre te ciachoo .;Pp

    OdpowiedzUsuń
  2. `fajnnee ciastoo ♥

    Troche chyba przypaloone ; d
    Nie ma to jak Pati i ciasto ;*

    Ale ogólniee faaajny blogg ♥

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .