sobota, 7 maja 2011

Kino , Kręgle - Klasa I Nocka u Klozusi ' dd

Wczoraj byłam z klasą w kinie ;> . Na „Thor 3D”.  
Ogólnie film mi się nie podobał . Ale spk . każdy ma inny gust . Jedynie przekonałam się do końcówki tego filmu ; dd która  
była ok . ;p . Ale nie ma co narzekać bo w kinie było fajnie ; d . Po filmie ja , Pati i Kloza zostałyśmy w Gdyni ; d . Chodziłyśmy bez sensu ; dd . Ale oczywiście zdjęcia były : 




Tak oczywiście Pati nie ma na żadnej focie ale jak ona to mówi : Ja kocham robić zdjęcia ale nienawidzę pozować . ; dd 
Wróciłyśmy z Gdyni , poszłyśmy na rolki a potem do Klozy na nockę . ; d . Ogólnie to wczoraj był trudny dzień . No ale wieczorem już się ogarnęłam . ; d . A co do nocki to było Fajowooo ; dd  A Tu Foty : 
 Tak jakby co to to na moim języku to rodzynka xdd
Zdjęć było dużo ale reszta była straszna ; dd


Dzisiaj wstałyśmy rano . Na 9 miałyśmy zbiórkę pod szkołą . Oczywiście się spóźniłyśmy ; dd , a zjawiło się tylko 10 osób ; dd . Dalej tam jechaliśmy pociągiem i tp ; d . I w końcu dojechaliśmy na kręgle ;> . Było bosko a ja nie byłam dzisiaj taka zła jak ostatnio w grze  xd .


Heh .. Fajnie się siedziało na grubym ;pp  .

Po kręglach ja ,Pati , Kloza i Ania poszłyśmy na dzień otwarty w gimnazjum nr. 2 ; d . Doszedł do nas jeszcze Paweł ze swoją mamą ;) . A więc  bardzo podoba mi się w tej szkole i w sumie chciałabym się tam dostać . Mam nadzieję że to się mi < nam > uda ;) .

niedziela, 1 maja 2011

Urodziny Anki ;)

Wczoraj rano Pati pojechała z swoja mamą na jakieś zakupy do gdańska . Ja wstałam rano < czyli o godz . 10 ;)> , ogarnęłam się , zjadłam śniadanie , posiedziałam na kompie , obejrzałam " Licencje na wychowanie " , zjadłam obiad , wyszłam z psem , potem do babci a potem do klozy . ;) . Oczywiście miałam być u niej o 12 ale przesunęło się to do 13 ;) . Ania na 15 miała urodziny . Ja i kloza pomalowałyśmy se paznokcie co wyszło oczywiście okropnie . ;d . No i nagle była godzina 14 . Pobiegłyśmy szybko do mnie po ciuchy i tp . < do tego pati nie odbierała fona > Potem znowu do niej . No i przy klatce była Pati i jej tekst : O kurcze cały czas biegłam , darłam się na tą babkę w sklepie żeby mi dała spodnie xd . A ja do was dzwonie na domofon i wgl . Fon mi padł . Bałam się że mnie zostawiłyście i pojechałyście same ;) . No i dała nam jakieś siatki i poleciała do domu po resztę swoich rzeczy . My poszłyśmy do klozy i na nią czekałyśmy . Pati doszła i zaczęłyśmy się szykować . Była już godzina 15 < na Ani urodziny trzeba było dojechać tak ok . 30 min > . Gotowe byłyśmy tak 10 po . Nagle Pati krzyczy : O kurcze zapomniałam prezentu .! . Więc zaczęłyśmy się śmiać . ; d . Trajtkiem byśmy w życiu nie dojechały więc wymyśliłyśmy że zamówimy taxi . ; dd . Na szczęście Pati miała kasę . Zamówiłyśmy ją pod Pati klatkę i pobiegłyśmy szybko tam po zapomniany prezent ; d . Hahha my i taxi . No i na urodzinach Ani wylądowałyśmy z 40 minutowym opóźnieniem ; d . Po urodzinach poszłyśmy do Batorego < my już chyba jesteśmy uzależnione od tych wszystkich galerii ; d > . 
A tu fotki z wczoraj : ' d 











Przepraszam was wgl. za te złe jakości zdjęć na tym blogu , ale foty są robione z telefonów ponieważ mój aparat został rozwalony ;< . Muszę zainwestować w nowy ;) . Rozglądam się za lustrzanką tylko nie mam pojęcia jaką kupić . A wy co mi polecacie .? ; d .