sobota, 7 maja 2011

Kino , Kręgle - Klasa I Nocka u Klozusi ' dd

Wczoraj byłam z klasą w kinie ;> . Na „Thor 3D”.  
Ogólnie film mi się nie podobał . Ale spk . każdy ma inny gust . Jedynie przekonałam się do końcówki tego filmu ; dd która  
była ok . ;p . Ale nie ma co narzekać bo w kinie było fajnie ; d . Po filmie ja , Pati i Kloza zostałyśmy w Gdyni ; d . Chodziłyśmy bez sensu ; dd . Ale oczywiście zdjęcia były : 




Tak oczywiście Pati nie ma na żadnej focie ale jak ona to mówi : Ja kocham robić zdjęcia ale nienawidzę pozować . ; dd 
Wróciłyśmy z Gdyni , poszłyśmy na rolki a potem do Klozy na nockę . ; d . Ogólnie to wczoraj był trudny dzień . No ale wieczorem już się ogarnęłam . ; d . A co do nocki to było Fajowooo ; dd  A Tu Foty : 
 Tak jakby co to to na moim języku to rodzynka xdd
Zdjęć było dużo ale reszta była straszna ; dd


Dzisiaj wstałyśmy rano . Na 9 miałyśmy zbiórkę pod szkołą . Oczywiście się spóźniłyśmy ; dd , a zjawiło się tylko 10 osób ; dd . Dalej tam jechaliśmy pociągiem i tp ; d . I w końcu dojechaliśmy na kręgle ;> . Było bosko a ja nie byłam dzisiaj taka zła jak ostatnio w grze  xd .


Heh .. Fajnie się siedziało na grubym ;pp  .

Po kręglach ja ,Pati , Kloza i Ania poszłyśmy na dzień otwarty w gimnazjum nr. 2 ; d . Doszedł do nas jeszcze Paweł ze swoją mamą ;) . A więc  bardzo podoba mi się w tej szkole i w sumie chciałabym się tam dostać . Mam nadzieję że to się mi < nam > uda ;) .

2 komentarze:

  1. Hej. Fajna rzecz takie zdjęcia, później mamy fajną pamiątkę:)) Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne foty


    ♥ Przyjaciółki ♥

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .