niedziela, 1 maja 2011

Urodziny Anki ;)

Wczoraj rano Pati pojechała z swoja mamą na jakieś zakupy do gdańska . Ja wstałam rano < czyli o godz . 10 ;)> , ogarnęłam się , zjadłam śniadanie , posiedziałam na kompie , obejrzałam " Licencje na wychowanie " , zjadłam obiad , wyszłam z psem , potem do babci a potem do klozy . ;) . Oczywiście miałam być u niej o 12 ale przesunęło się to do 13 ;) . Ania na 15 miała urodziny . Ja i kloza pomalowałyśmy se paznokcie co wyszło oczywiście okropnie . ;d . No i nagle była godzina 14 . Pobiegłyśmy szybko do mnie po ciuchy i tp . < do tego pati nie odbierała fona > Potem znowu do niej . No i przy klatce była Pati i jej tekst : O kurcze cały czas biegłam , darłam się na tą babkę w sklepie żeby mi dała spodnie xd . A ja do was dzwonie na domofon i wgl . Fon mi padł . Bałam się że mnie zostawiłyście i pojechałyście same ;) . No i dała nam jakieś siatki i poleciała do domu po resztę swoich rzeczy . My poszłyśmy do klozy i na nią czekałyśmy . Pati doszła i zaczęłyśmy się szykować . Była już godzina 15 < na Ani urodziny trzeba było dojechać tak ok . 30 min > . Gotowe byłyśmy tak 10 po . Nagle Pati krzyczy : O kurcze zapomniałam prezentu .! . Więc zaczęłyśmy się śmiać . ; d . Trajtkiem byśmy w życiu nie dojechały więc wymyśliłyśmy że zamówimy taxi . ; dd . Na szczęście Pati miała kasę . Zamówiłyśmy ją pod Pati klatkę i pobiegłyśmy szybko tam po zapomniany prezent ; d . Hahha my i taxi . No i na urodzinach Ani wylądowałyśmy z 40 minutowym opóźnieniem ; d . Po urodzinach poszłyśmy do Batorego < my już chyba jesteśmy uzależnione od tych wszystkich galerii ; d > . 
A tu fotki z wczoraj : ' d 











Przepraszam was wgl. za te złe jakości zdjęć na tym blogu , ale foty są robione z telefonów ponieważ mój aparat został rozwalony ;< . Muszę zainwestować w nowy ;) . Rozglądam się za lustrzanką tylko nie mam pojęcia jaką kupić . A wy co mi polecacie .? ; d .

3 komentarze:

  1. też jestem uzależniona od galerii, aczkolwiek za batorym nie przepadam.
    nie mam lustrzanki, więc nic nie polecam. ;.D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski dzień. Ja polecam SONY alfa. Nie znam się jakoś b dobrze ,ale ona jest super. Kup sb SONY alfa 330. Albo jakiś inny nr.

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .