czwartek, 30 czerwca 2011

Dwójka ;] ale bez Pati ;<.

Oj co to za dzień ;o . Od samego rana nerwy . Pojechałam po wyniki z mamą , Pati , jej mamą i Titą ;) . No i ja się dostałam , Ania i Paweł też . Niestety Pati i Kloza nie . ;/ . Potem pojechaliśmy do jedynki < no bo myślałyśmy że może gdzieś jeszcze będą miejsca > - tam miejsc nie było , następnie do trzynastki no i tam były miejsca i miałyśmy wybór . Pati zdała tam papiery , a ja się zastanawiałam . No i właśnie miałam wybór albo idę do dwójki albo do trzynastki .? Ja jednak wybrałam dwójkę , a Pati idzie do naszej dwunastki . Mam nadzieję że podjęłam dobrą decyzję ;p.?! . A teraz zostało mi tylko tyle by namówić Ankę by szła do mojej klasy . Językowej z rozszerzonym niemieckim ;) . Mam nadzieję że będzie dobrze ;d .
Dobra ja uciekam bo teraz jadę na zebranie z mamą , Anką i jej mamą ; p  do dwójki ;)

środa, 29 czerwca 2011

Plaża Jelitkowo Z Darią , Pati i Klozą ♥

Wiem że to niezbyt mądre że po wczorajszym " spaleniu się " znowu pojechałam na plażę ;) . No ale taka cudowna pogoda i jak tu nie skorzystać .? ;p . Miałyśmy jechać do Gdyni Orłowo no ale zajechałyśmy aż do Jelitkowa ; ] . No tamta plaża jest naprawdę piękna ; d . Opalałyśmy się  , a potem poszłyśmy do morza , myślałam że pójdziemy tylko zamoczyć nogi ; o więc poszłam w spodenkach . No ale potem Kloza zaciągnęła mnie bardzo głęboko ;D . No więc całe spodenki mokre , całe my mokre ;p . Potem doszła do nas jeszcze Pati < bo Daria była z nami wcześniej już > która również kąpała się w spodenkach ;) . Następnie musiałyśmy leżeć na ręcznikach by się wysuszyć . A dzień jak najbardziej zaliczony do udanych ; ]


Na fotkach mokre włosy ; o

wtorek, 28 czerwca 2011

Nocka w namiocie ; d + dzisiejsza plaża .

Tak znowu była nocka z Pati i Darią ale tym razem w namiocie ;o . Zdecydowanie najlepsza nocka jaka mogła być . Oglądałyśmy horror i to bardzo straszny ; p . A co dopiero jak spałyśmy w namiocie .? . Ale my chciałyśmy się bać ;p .  A gdy skończył się horror włączyłyśmy Kubusia Puchatka ; pp . Przez przypadek znalazł się w namiocie , ale nam pomógł byśmy nie myślały o tych strasznych scenach ; dd . Dla mnie było idealnie ; d . Więc jeśli nie macie co robić , a macie jakiś ogródek np . babci ;) to bierzcie namioty , filmy , przenośne DVD , śpiwory i przyjaciółki ; d i idźcie spać na dworze ; d . Polecam , super zabawa ;) ,
Film :
"Hotel śmierci"
Ja tam uwielbiam takie filmy ;p . Jeden z najlepszych horrorów jakie widziałam ; d . Chociaż fakt jest straszny ale jak horror to horror . ! Polecam ;) .

i FOTKI :





A dzisiaj po ten cudownej nocce pojechaliśmy < ja , moja mama , Tita , Pati , Daria > na plażę ;)) . Też było super . Tylko oczywiście znowu się spaliłam ;/ . aaaa tak pieczę że ledwo co się ruszam ; p .


Nie mam pojęcia dlaczego ale w tym roku nie odczuwam tego że są wakacje . ! . Mam nadzieję że to się już niedługo zmieni ;p .



!Kocham to ♥ . ;) 

poniedziałek, 27 czerwca 2011

` Nocka u Patii i Darii + Horrory ;)))

Wczoraj byłam na nocce u Pati i Darii ; d . Oglądałyśmy horrory i jadłyśmy pizze ; d . Było bardzo , bardzo fajnie . Oglądnęłyśmy :
"Oko"
Bardzo fajny film . Ja przynajmniej taki lubię . Obsada super . ! Myślałam że mi się nie spodoba ale okazało się że jest mega . Więc bardzo , bardzo polecam ;) . 


"Silent Hill"


O a tego filmu wam nie polecam ; / . Za dużo fantastyki . Był wręcz obrzydliwy w niektórych momentach ;/ . 


No i mam jeszcze dla was parę fotek z nocki :



                                             Dari , Niki , Pati . !!! ; dd 


Ps. We wcześniejszym poście pisałam o tym że rozwalił mi się laptop . Myślałam że są jakieś szanse żeby działał ale niestety totalnie się rozwalił ;/ . Mam nowego laptopa - białego ASUSA ;) . Tak , tak było by fajnie gdyby tamten udało się naprawić ponieważ nie chodzi mi o kompa tylko o wszystko co w nim było ;/ . Ile tam było ważnych dla mnie zdjęć ;<<  . Mam nadzieję że serwis go naprawi ; d i odzyskam to wszystko ; d . ! 

piątek, 24 czerwca 2011

Koniec Podstawówki ;((

Przepraszam że post który powinnam  napisać dwa dni temu piszę dopiero teraz , ale mój "kochany" laptop musiał się zepsuć akurat gdy chciałam dla was napisać ; d . Dlatego właśnie dzisiaj piszę z Pati kompa ;p .

W środę wstałam rano, ubrałam się na galowo . Potem przyszła po mnie i po moją mamę Pati , Daria i ich mama ;) . Następnie poszłyśmy na zakończenie roku szkolnego ;) . Ogólnie dobrze się trzymałam ale gdy dyrektor powiedział : A teraz dla was ostatni dzwonek . No to oczywiście się rozbeczałam ;<< . Potem było pożegnanie w klasie no i tam oczywiście też płakałam ;( . Po zakończeniu pojechałam z  mamą , Pati , jej mamą i Anką zawieść papiery do dwójki . Aaaa boję się czy się tam dostaniemy ale trzeba być dobrej myśli ; > . Już 30 czerwca się dowiem i na pewno tu o tym napiszę .Tak , tak wiem że już trochę męczę z tą szkołą : ] no ale dla mnie to ważne . ; d 
A tu fotki z zakończenia : 



+ Tu filmik od Talkosi który jest między innymi dla mnie : 


Dziękuję ci ;**

środa, 22 czerwca 2011

MC - Ostatni dzień z moją 6 D . ;((


Wczoraj był ostatni dzień z moją 6 D . ;< . Wiem że powinnam ten post napisać wczoraj ale cały dzień z Pati robiłam niespodziankę którą zobaczycie na dole postu ;) .

Wczoraj rano przyszły do mnie Pati i Kloza ♥ , ogólnie było bardzo fajnie ale i tak każdej z nas było strasznie smutno ;< . Potem poszłyśmy pod szkołę gdzie czekała już reszta klasy i szliśmy do MC . Cały czas robiliśmy fotki by mieć je na pamiątkę . Wczoraj był ostatni dzień a tyle osób nie przyszło ; ( . Po MC Pati przyszła do mnie i robiłyśmy tą niespodziankę < 3 . Następnie poszłam już na ostatniego angola  i potem z Pati znowu do mnie ale potem Pati poszła do domu a ja nad tym siedziałam aż do 2 w nocy ' d .

Więc co ja mogę napisać .? Moja klasa jest naprawdę wspaniała , zapamiętam ich na zawsze < mam nadzieję że oni mnie też > . Wgl . tu nawet nie chodzi o klasę . Do tej szkoły chodzę już 7 lat , klasy się zmieniały . Będę tęskniła za wszystkimi .! Nie kumam czemu to wszystko musi tak szybko lecieć ;< .? ! Pamiętam swój pierwszy dzień w tej szkole , pamiętam jacy wtedy byliśmy mali ; ) . Chociaż każdy miał swoje gorsze i lepsze dni to i tak zostają wspomnienia może niektóre są złe ale i tak bezcenne < 3 . Jesteście najlepsi , będę tęskniła i pamiętała . Poznałam tu wspaniałych ludzi . Chociaż każdy z nas pójdzie pewnie teraz inną drogą to nie ważne . Zawsze zastanawiałam się jak to jest kończyć tą 6 klasę czy jest smutno .? Teraz to już wiem , jest okropnie czuję się jakbym coś zostawiała tutaj ;< . Oczywiście że nie che tego kończyć . ! Jeśli chodzi o mnie to tyle razy gadałam że nie chcę chodzić już do tej szkoły to w tym momencie nie chce jej żegnać . ;< . Czemu człowiek zawsze docenia wszystko pod koniec .? Czemu zawsze musi być dobrze kiedy czas coś zakończyć .? Teraz zaczną się wakacje , potem zaczniemy nową szkołę i wgl . Teraz na  wszystko patrzę inaczej , jeszcze jakiś czas temu marzyłam o tym żeby odejść z tej szkoły , iść do dwójki a teraz to sama już nie wiem czego chce . Jadę dzisiaj z Pati i naszymi mamami zawieść papiery ale zobaczymy co los przyniesie .

Pamiętam jak szłam do tej szkoły po raz pierwszy . Byłam taka mała , ubrana na różowo ;) , w głowie miałam jakieś księżniczki ;p . A teraz .? kończę tą szkołę zupełnie inna . Ile ja bym dała by znowu być tą małą dziewczynką .

Jeszcze raz za wszystko wam dziękuję , za każdy dzień , każdą chwilę . Przepraszam też za wszystko co było złe z mojej strony ♥. Zapamiętam was na zawsze . Jesteście najlepsi . ! . Jestem tego pewna że gdy za 2 , 3 lata przeczytam tego posta , oglądnę wszystkie zdjęcia i przypomnę se to wszystko będę ryczała ;< . I wiecie co?  to dobrze - bu ;< . Życzę wam wszystkiego co najlepsze w życiu ;) .

♥ Białas , Konrad , Ciochu , Ja , Ola , Paweł , Adi , Zając , Ania , Weronika , Kloza , Madej , Sandra , Gruby , Marta , Weronika Sz. i Wiktoria Sz. Sikora , Pati , Szkudlar , Paszczur ,Magda , Wika , Julia , Rojek , Damian ♥ - Forever ♥

Dobra kończę to pisanie  bo i tak co bym tu pisała to tak czy inaczej nie wyrazi tego wszystkiego co czuję ;<
A teraz tu fotki które były robione wczoraj z osobami które były w MC . <Pod zdjęciami będą opisy i tp tych osób ; d . A ludzie z którymi nie mam fot będą opisani osobno > :
Gruby - Oj ty mały słodziaku ; d . Dziękuję ci za każde śmieszne słowa ; d . Za całe 6 lat . ;) . Pamiętaj na zawsze DZIA , DZIA .


Pablo - Wiesz sorry za te " fochy " ale jakoś tak wyszło . Mam nadzieję że kolejne 3 lata razem ;) . Dzięki za zerówkę bo z tego cudownego roku niewiele osób zostało ; d . Ty mój o tydzień starszy ;) przyjacielu .

Sikora - Aaaa nawet za tb będę tęskniła ty nasz śpiewaku ; ) . Pomimo tych wszystkich kłótni ; d Tb dzięki za aż 5 lat ; d .

Szkudlar - Oooo kolejny słodziak ; d . Oj będzie mi cię brakowało ;< . No i dziękuję

Pati - aaa moja wariatka kochana ; *** . Jejcia , jejcia ;p dziękuję za każdy dzień , za wszystko . Jesteś wspaniała ♥ Moja Sis ;) . Kurcze kolejne 3 lata razem prawda .? ! ;) . Musi być , musi ;) . A tak czy inaczej pamiętaj PNCŻ ♥ , bo to i tak klasa nas nie połączyła ;) . Chociaż znam cię dopiero 2 lata to spędziłam z tb tak dużo chwil ;* . Były łzy , bk i tp . Dziękuję , dziękuję za wszystko < 33

Ania - Moja mała kochana ;** . Oj ty królowo parkietu . Jesteś Pro nie ma co xde . Kolejno 3 lata razem .? No pewnie ;) . Dziękuję ♥
Klozusia - Tb też dziękuję za wszystko . I z tb też muszą być kolejne 3 lata , nie ma bata ; d . Wiesz mam nadzieję że uda się odzyskać to co było kiedyś ;* . Moja ♥

Zając - ooj ty wiesz że jesteś jak mój < o trochę starszy > brat  . ; ] . Dziękuję Ci bardzo za wszystkie 6 lat < aż tyle ze mną wytrzymałeś ; o > , za każdy dzień , za każdą chwilę , za każdą pomoc no za WSZYSTKO ; d . Przepraszam też za wszystko co złe < no a trochę tego było > ;p . Nie wiem co tu jeszcze napisać za dużo tego . Mogę jeszcze jedynie dodać że będzie mi cię brakowało ;( . Mam nadzieję że zostaną dwory , esy i tp ;) .

Ps. Przepraszam za moje słabe twarze na tych wszystkich fotach ; p . Ale nie ważne jak ważne z kim ♥ 
...
Białas - Nasz dziadziuś ;) . To było aż 7 lat . !  Będzie brakowało ;(
Konrad - A ty taki cichy ale i tak będzie mi cię brak ;<
Ciochu - Ty "maluchu" . Ale ty też byłeś w zerówce ; ) . Będę tęskniła ;<
Damian - Hah i nawet tb za wszystko dziękuję .
Weronika - Jesteś spoko ;) . Też będzie brak ;(
Paszczur - Chociaż odeszłeś w 2 semestrze i chociaż z tb było różnie . To  i tak na zawsze zostaniesz częścią tej klasy . I cb to już wcześniej brakowało ;(( .
Sandra - oj mądra ty mądra . Dziękuję i będzie brak ;( .
Marta - Tb również dziękuję za całe 7 lat ; ] .
Madej - A ty mały , mały ;) . Chociaż raz było dobrze a raz źle to i tak będę tęskniła ;< .
Rojek - Ooo ty nasz mały słodki blondynku ;ddd . Będzie brak ;< .
Weronika Sz. - oo no i następna mądra ;) . Będę tęskniła ;< .
Wiktoria Sz. - Oj twój talent jest niesamowity . Rozwijaj go . ! Będzie brak ;( .
Ola - Miła ;) . Będę tęskniła ;<
Adi - Oj ty nasza mądra głowo . Będzie mi cię strasznie brak ;< .
Wika -Moja kochana . Całe 6 latek ;) . Dzięki , dzięki . i wiesz co .?  Nawet wybaczam ci za ten ostatni tekst ; d . Nie wyjeżdżaj ;< . ale wiesz wakacje za rok u cb ;) . Pamiętaj . Będzie mi cię brakowało . ;)
Magda - Nie wiem czy wiesz ale nie mam focha , nie , nie . Malusia . Będę tęskniła ;( .
Julia - Oj ty duchowa dziewczyno . ;) . Będzie brak ;< .

Oj tego całego posta piszę ze łzami w oczach ;<  . A tu na koniec filmik który ja i Pati przygotowałyśmy dla tych wszystkich wspaniałych ludzi . :

I chociaż ten filmik jest długi to i tak nie wyrazimy nim tego co jest takie ważne . Dzięki za te wszystkie lata , za każdą chwilę ;** . ♥ . Jesteście wspaniali < no a ja w tym momencie płaczę ;< > ♥♥♥♥♥♥

sobota, 18 czerwca 2011

Urodziny Magdy ; o

Dzisiaj były urodziny Magdy o których wspomniałam wczoraj ; ) . Zaproszeni : Ja , Pati , Wika , Ania , Takie dwie , Zając , Jarek , Białas , Paweł , Rojek . Więc urodziny były totalnie inne od wszystkich bo były w lesie . Biorąc pod uwagę to jaka dzisiaj była pogoda < przynajmniej w Gdyni > można se wyobrazić co to były za urodziny . Więc prawie wszyscy po dwóch godzinach poszli na chatę . Potem Ja , Ania , Wika i Pati poszłyśmy na pizze ; d . A potem Pati przyszła do mnie . Robiłyśmy se fotki z Titą < Natanem ; ) , moim bratem > . ;* . Następnie wyszłyśmy na spacer z psami . I potem Pati i jej rodzinka przyszli do mojego domu ;p . Dopiero co wyszli ;) . Ps . Fotek z urodzin nie mam , ale tak jak już wspomniałam robiłyśmy foty z Titą ; )


Prezent ode mnie i od Zająca ; ] dla Magdy który obiecałam tu pokazać : 

Tak , tak kupiliśmy jej rybkę ;) . No tak jak już wspomniałam wczoraj WYJĄTKOWO ; o . 
Na początku mieliśmy zamiar kupić jej takie drzewo ;) , ale jednak zrezygnowaliśmy . Aaaa moja rybka wariowała jak patrzała na tą ; p . 

I jeszcze 2 piosenki wraz z teledyskiem które są już jakiś czas ale dopiero dzisiaj je tak mocno pokochałam i tylko cały czas je nucę ♥ :





piątek, 17 czerwca 2011

Prezent dla Magdy ; d . !`

Aaaa dzisiaj było bardzo ,bardzo fajnie ;p . No ale naprawdę nawet w szkole było mega . Dzisiaj był kiermasz książek , sama nie sprzedawałam ale za to innym pomogłam . ; ] . Po lekcjach pojechaliśmy < ja , Pati , Wika , Zając , Paweł i Białas > do GB w poszukiwaniu prezentów na Magdy urodziny które będą jutro ; d . Ja składałam się na prezent z Zającem ;d . Uważam że nasz prezent jest strasznie wyjątkowy ;o . < niestety nie pokaże ani nie napiszę tutaj co jej kupiliśmy bo obawiam się że to tu przeczyta i z niespodzianki nici ; d . > ale może postaram się pokazać jutro . Gdy kupiliśmy prezenty poszliśmy zjeść lody i tp do MC ; d , a potem pochodziliśmy po sklepach . Ale no niestety Paweł pojechał już do domu -,- . Ale i tak plus dla chłopaków że chodzili z nami po tych sklepach ; ] , a nawet dali się namówić by przymierzyli kilka ciuszków ; d . < no może nie tak do końca , ale zawsze coś > . Nie muszę chyba mówić że gdy wracaliśmy pociągiem to była BK xdee . ? ! ` Następnie wyszłam na dwór < ja ,Pati , Daria , Zając > i były sztuki walki ;dd . Ale o tym to lepiej pisać nie będę . 
A tu jakieś fotki ; ). : 



Sorry,sorry,sorry .!

Witajcie ; ] . Bardzo , bardzo przepraszam że nie pisałam tak długo . No ale musiałam nadrobić , poprawić dużo rzeczy między innymi w szkole . No więc u mnie niby działo się ale się nie działo ; d . Były jakieś tam dwory , plaże , jeziora , byłam na Top Trendy i tp .

Więc tak chciałam tu napisać o zbliżających się bardzo szybkim tempem wakacjach . Pewnie wszyscy czekamy na nie z utęsknieniem . . ! .? No tak lato , słońce , dni bez szkoły . Ja oczywiście również się cieszę z tego ; ] . Tylko że w tym roku kończę podstawówkę , muszę pożegnać się z tymi wszystkimi ludźmi ;< . Nigdy nie wiadomo czy kiedyś się jeszcze zobaczymy . Jeśli chodzi o gimnazjum to dopiero 30 czerwca dowiem się czy dostałam  się do dwójki . Jeśli tam się nie dostane no to zostaje w mojej szkole ;p  . No i znowu z jednej strony niby powód do radości bo tą szkołę dobrze znam , mam tu znajomych i tp . A z drugiej strony naprawdę bardzo chce iść do tej dwójki . Jestem osobą która lubi zmiany chociaż zawsze się ich strasznie boje . No i właśnie nowa szkoła , nowe życie xdee . Dobra zobaczę co los mi przyniesie ; ) . No a co do końca roku to wszystko już wystawione i na luzie ;p . Tylko nie mam wgl . planów na wakacje ; > . Ale u mnie to tak zawsze . A czy wy wiecie co robicie w te wakacje .? Cieszycie się że nadchodzą wakacje.?