środa, 29 czerwca 2011

Plaża Jelitkowo Z Darią , Pati i Klozą ♥

Wiem że to niezbyt mądre że po wczorajszym " spaleniu się " znowu pojechałam na plażę ;) . No ale taka cudowna pogoda i jak tu nie skorzystać .? ;p . Miałyśmy jechać do Gdyni Orłowo no ale zajechałyśmy aż do Jelitkowa ; ] . No tamta plaża jest naprawdę piękna ; d . Opalałyśmy się  , a potem poszłyśmy do morza , myślałam że pójdziemy tylko zamoczyć nogi ; o więc poszłam w spodenkach . No ale potem Kloza zaciągnęła mnie bardzo głęboko ;D . No więc całe spodenki mokre , całe my mokre ;p . Potem doszła do nas jeszcze Pati < bo Daria była z nami wcześniej już > która również kąpała się w spodenkach ;) . Następnie musiałyśmy leżeć na ręcznikach by się wysuszyć . A dzień jak najbardziej zaliczony do udanych ; ]


Na fotkach mokre włosy ; o

12 komentarzy:

  1. Ładne te zdjęcia^ Ja niestety nie mam w pobliżu plaży. Fajny blog, będę odwiedzać. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love to go to the beach! but it's rainy season here in our place.. bohoo.. i hope you could give my blog a visit too! following you now!
    follow me too?
    lovelybulatao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog.Zazdroszczę ci ,że masz blisko plażę i możesz tak dobrze się opalić .Ja mieszkam na mazurach i mam blisko plaże ale nie można tam się wg opalić brudno tam jest i często woda kwitnie ; ( A tak wg to macie boskie ręczniki ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. AgAg My World - Dziękuję ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję <33
    nie martw się, też jestem spalona ;PP

    OdpowiedzUsuń
  6. ` ahh ... Tylko ci pozazdrościć. : ** ! Sama bym chciała być na twymm miejscu . : d Ee..tam to ' spalenie się ' może być potem przydatne . : D ale u mnie kijowa pogoda , chmury i leje . ; / więc liipaa !

    OdpowiedzUsuń
  7. też nad morzem?!? Ale cudownie ja cały czas przesiaduję na plaży wracam tylko do domku na posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałabym się gdzieś nad wodę:<

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .