czwartek, 30 czerwca 2011

Dwójka ;] ale bez Pati ;<.

Oj co to za dzień ;o . Od samego rana nerwy . Pojechałam po wyniki z mamą , Pati , jej mamą i Titą ;) . No i ja się dostałam , Ania i Paweł też . Niestety Pati i Kloza nie . ;/ . Potem pojechaliśmy do jedynki < no bo myślałyśmy że może gdzieś jeszcze będą miejsca > - tam miejsc nie było , następnie do trzynastki no i tam były miejsca i miałyśmy wybór . Pati zdała tam papiery , a ja się zastanawiałam . No i właśnie miałam wybór albo idę do dwójki albo do trzynastki .? Ja jednak wybrałam dwójkę , a Pati idzie do naszej dwunastki . Mam nadzieję że podjęłam dobrą decyzję ;p.?! . A teraz zostało mi tylko tyle by namówić Ankę by szła do mojej klasy . Językowej z rozszerzonym niemieckim ;) . Mam nadzieję że będzie dobrze ;d .
Dobra ja uciekam bo teraz jadę na zebranie z mamą , Anką i jej mamą ; p  do dwójki ;)

40 komentarzy:

  1. Mogłaś pójść do trzynastki wtedy mogły być jakies szanse ,że trafisz do klasy z Patrycją ; ) Ale to od cb zależy ,bo jeśli ta szkoła Ci bardziej odpowiada to dobrze : )

    OdpowiedzUsuń
  2. AgAg My World - no właśnie jakbym szła do trzynastki to byśmy < ja i Pati > były w innych klasach . Więc wiesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. super ,ze sie dostalas ! gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda mi cb ale jak pati pujdzie do tej dwunastki to sie zmieni a ja nie chcę żeby się zmieniała ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Darii- Czemu ci szkoda .?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i tak tam sie dostane mam to w D**** .!
    A to who says LOVE ♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, nie lubię pani Gomez.
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, że się dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje kocie <33
    dziękuję w jej imieniu ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze postąpiłaś , że poszłaś do 2 . i nie żałuj . ja też bym tak zrobiła . no w sumie już tak zrobiłam , że nie poszłam z wami do 2 . ;( ale kit . Jak masz lepszą szkołę to idziesz do lepszej i tak już jest . Lepsza szkoła , lepsza przyszłość .

    OdpowiedzUsuń
  11. TalkOoSiiaaa - no ja mam nadzieję że dobrze postąpiłam ;p . Przynajmniej będziemy razem jeździły ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog!
    Dodajemy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziki za komentarz;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubie seleny.ale teledysk spodobal mi sie od razu.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba podjelas dobra decyzje

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie - z jakiej miejscowości jesteś? Przepraszam, że tak nagle wyskoczyłam, ale ciekawi mnie to:D

    ~ zapraszam na mojego nowego bloga o tematyce hm, dość rozmaitej.Od wszelkich rysunków po głębokie przemyślenia.
    pryk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie też roździelili z kumpela w LO.. ona do innej i ja... masakra ;x

    Zapraszam do siebie ^^
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. karmel-ja jestem z Gdyni ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że się nie dostałyście razem, ale na pewno sobie poradzicie :)

    http://zycie-to-marny-zart.blogspot.com/
    pozdrawiam + dodaje do blogów na które zaglądam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to nie za fajnie -.-'
    a prostujesz ?.

    OdpowiedzUsuń
  21. poppy ;3 - Wiesz zależy czy gdzieś jeszcze idę ;p . Jak zostaję w domu już do następnego dnia to myję . A rano są proste ;)) .A jak gdzieś jeszcze idę to wtedy raczej prostuję ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje <33
    mam już dość tego deszczu -.-'

    OdpowiedzUsuń
  23. poppy ;3 - Nie ma za co ;)
    Ta , ja też . ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje ze się dostałaś, tylko szkoda ze Pati i Kloza nie ;(
    Zapraszam do mnie - zawsze się odwdzięczam za każdy komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. poppy ;3 - a no to miłego ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Kup Kup! Jeżeli dobrze dobierzesz kolory to jeszcze nie jest tak źle ;)))) Dziu za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za wczorajszy komentarz;d

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, ze się dostałaś;D a piosenki Sel nie lubie;)
    obsrtwujemy?;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Sogni - Tak , oczywiście ;] .

    OdpowiedzUsuń
  30. też chodziłam do językowej :P i wiem,że to trudny wybór,ale moim zdaniem dobrze zrobiłaś :)
    Pozdrawiam, i zapraszm do obserwowania : http://dsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie już też nie, teraz jest tak fajnie- świeżo :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .