piątek, 24 czerwca 2011

Koniec Podstawówki ;((

Przepraszam że post który powinnam  napisać dwa dni temu piszę dopiero teraz , ale mój "kochany" laptop musiał się zepsuć akurat gdy chciałam dla was napisać ; d . Dlatego właśnie dzisiaj piszę z Pati kompa ;p .

W środę wstałam rano, ubrałam się na galowo . Potem przyszła po mnie i po moją mamę Pati , Daria i ich mama ;) . Następnie poszłyśmy na zakończenie roku szkolnego ;) . Ogólnie dobrze się trzymałam ale gdy dyrektor powiedział : A teraz dla was ostatni dzwonek . No to oczywiście się rozbeczałam ;<< . Potem było pożegnanie w klasie no i tam oczywiście też płakałam ;( . Po zakończeniu pojechałam z  mamą , Pati , jej mamą i Anką zawieść papiery do dwójki . Aaaa boję się czy się tam dostaniemy ale trzeba być dobrej myśli ; > . Już 30 czerwca się dowiem i na pewno tu o tym napiszę .Tak , tak wiem że już trochę męczę z tą szkołą : ] no ale dla mnie to ważne . ; d 
A tu fotki z zakończenia : 



+ Tu filmik od Talkosi który jest między innymi dla mnie : 


Dziękuję ci ;**

23 komentarze:

  1. ładne zdjęcia + fajny filmik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozstana są trudne :( zaprasam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie, do wygrania DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam wielki dzień 20 czerwca - wyniki matur. obyś się dostała do tego gimnazjum. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale był ryk ;>
    xdd
    ; *******

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY BLOG OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle boskie foty.
    ja tez ryczalam.
    juz tesknie za moja klasa . . .

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik ma coś w sobie !

    www.amolife.blogspot.com
    Zapraszam..;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed Tobą bardzo piękny okres - gimnazjum. :) Ja właśnie je ukończyłam i chyba jestem zadowolona.
    + Będę częściej wpadać. Dodajemy do obserwatorów? ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. do miłych to nie należało ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog . ;)
    ` dodaje do obserwowanych i zapraszam do Siebie . ;) ;*
    ` Pozdrawiam ! `

    OdpowiedzUsuń
  13. ankyl- ta no wiem ;p ale zawsze trzeba się dobrze nastawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz tylko cieszyć się wakacjami!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że filmik się podoba . ; ***

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, mega fajny filmik :)

    http://zycie-to-marny-zart.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZAPRASZAM DO MNIE!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcia faktycznie są wzruszające .Jakbym miała roztawać się ze swoją klasą ; (

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .