środa, 22 czerwca 2011

MC - Ostatni dzień z moją 6 D . ;((


Wczoraj był ostatni dzień z moją 6 D . ;< . Wiem że powinnam ten post napisać wczoraj ale cały dzień z Pati robiłam niespodziankę którą zobaczycie na dole postu ;) .

Wczoraj rano przyszły do mnie Pati i Kloza ♥ , ogólnie było bardzo fajnie ale i tak każdej z nas było strasznie smutno ;< . Potem poszłyśmy pod szkołę gdzie czekała już reszta klasy i szliśmy do MC . Cały czas robiliśmy fotki by mieć je na pamiątkę . Wczoraj był ostatni dzień a tyle osób nie przyszło ; ( . Po MC Pati przyszła do mnie i robiłyśmy tą niespodziankę < 3 . Następnie poszłam już na ostatniego angola  i potem z Pati znowu do mnie ale potem Pati poszła do domu a ja nad tym siedziałam aż do 2 w nocy ' d .

Więc co ja mogę napisać .? Moja klasa jest naprawdę wspaniała , zapamiętam ich na zawsze < mam nadzieję że oni mnie też > . Wgl . tu nawet nie chodzi o klasę . Do tej szkoły chodzę już 7 lat , klasy się zmieniały . Będę tęskniła za wszystkimi .! Nie kumam czemu to wszystko musi tak szybko lecieć ;< .? ! Pamiętam swój pierwszy dzień w tej szkole , pamiętam jacy wtedy byliśmy mali ; ) . Chociaż każdy miał swoje gorsze i lepsze dni to i tak zostają wspomnienia może niektóre są złe ale i tak bezcenne < 3 . Jesteście najlepsi , będę tęskniła i pamiętała . Poznałam tu wspaniałych ludzi . Chociaż każdy z nas pójdzie pewnie teraz inną drogą to nie ważne . Zawsze zastanawiałam się jak to jest kończyć tą 6 klasę czy jest smutno .? Teraz to już wiem , jest okropnie czuję się jakbym coś zostawiała tutaj ;< . Oczywiście że nie che tego kończyć . ! Jeśli chodzi o mnie to tyle razy gadałam że nie chcę chodzić już do tej szkoły to w tym momencie nie chce jej żegnać . ;< . Czemu człowiek zawsze docenia wszystko pod koniec .? Czemu zawsze musi być dobrze kiedy czas coś zakończyć .? Teraz zaczną się wakacje , potem zaczniemy nową szkołę i wgl . Teraz na  wszystko patrzę inaczej , jeszcze jakiś czas temu marzyłam o tym żeby odejść z tej szkoły , iść do dwójki a teraz to sama już nie wiem czego chce . Jadę dzisiaj z Pati i naszymi mamami zawieść papiery ale zobaczymy co los przyniesie .

Pamiętam jak szłam do tej szkoły po raz pierwszy . Byłam taka mała , ubrana na różowo ;) , w głowie miałam jakieś księżniczki ;p . A teraz .? kończę tą szkołę zupełnie inna . Ile ja bym dała by znowu być tą małą dziewczynką .

Jeszcze raz za wszystko wam dziękuję , za każdy dzień , każdą chwilę . Przepraszam też za wszystko co było złe z mojej strony ♥. Zapamiętam was na zawsze . Jesteście najlepsi . ! . Jestem tego pewna że gdy za 2 , 3 lata przeczytam tego posta , oglądnę wszystkie zdjęcia i przypomnę se to wszystko będę ryczała ;< . I wiecie co?  to dobrze - bu ;< . Życzę wam wszystkiego co najlepsze w życiu ;) .

♥ Białas , Konrad , Ciochu , Ja , Ola , Paweł , Adi , Zając , Ania , Weronika , Kloza , Madej , Sandra , Gruby , Marta , Weronika Sz. i Wiktoria Sz. Sikora , Pati , Szkudlar , Paszczur ,Magda , Wika , Julia , Rojek , Damian ♥ - Forever ♥

Dobra kończę to pisanie  bo i tak co bym tu pisała to tak czy inaczej nie wyrazi tego wszystkiego co czuję ;<
A teraz tu fotki które były robione wczoraj z osobami które były w MC . <Pod zdjęciami będą opisy i tp tych osób ; d . A ludzie z którymi nie mam fot będą opisani osobno > :
Gruby - Oj ty mały słodziaku ; d . Dziękuję ci za każde śmieszne słowa ; d . Za całe 6 lat . ;) . Pamiętaj na zawsze DZIA , DZIA .


Pablo - Wiesz sorry za te " fochy " ale jakoś tak wyszło . Mam nadzieję że kolejne 3 lata razem ;) . Dzięki za zerówkę bo z tego cudownego roku niewiele osób zostało ; d . Ty mój o tydzień starszy ;) przyjacielu .

Sikora - Aaaa nawet za tb będę tęskniła ty nasz śpiewaku ; ) . Pomimo tych wszystkich kłótni ; d Tb dzięki za aż 5 lat ; d .

Szkudlar - Oooo kolejny słodziak ; d . Oj będzie mi cię brakowało ;< . No i dziękuję

Pati - aaa moja wariatka kochana ; *** . Jejcia , jejcia ;p dziękuję za każdy dzień , za wszystko . Jesteś wspaniała ♥ Moja Sis ;) . Kurcze kolejne 3 lata razem prawda .? ! ;) . Musi być , musi ;) . A tak czy inaczej pamiętaj PNCŻ ♥ , bo to i tak klasa nas nie połączyła ;) . Chociaż znam cię dopiero 2 lata to spędziłam z tb tak dużo chwil ;* . Były łzy , bk i tp . Dziękuję , dziękuję za wszystko < 33

Ania - Moja mała kochana ;** . Oj ty królowo parkietu . Jesteś Pro nie ma co xde . Kolejno 3 lata razem .? No pewnie ;) . Dziękuję ♥
Klozusia - Tb też dziękuję za wszystko . I z tb też muszą być kolejne 3 lata , nie ma bata ; d . Wiesz mam nadzieję że uda się odzyskać to co było kiedyś ;* . Moja ♥

Zając - ooj ty wiesz że jesteś jak mój < o trochę starszy > brat  . ; ] . Dziękuję Ci bardzo za wszystkie 6 lat < aż tyle ze mną wytrzymałeś ; o > , za każdy dzień , za każdą chwilę , za każdą pomoc no za WSZYSTKO ; d . Przepraszam też za wszystko co złe < no a trochę tego było > ;p . Nie wiem co tu jeszcze napisać za dużo tego . Mogę jeszcze jedynie dodać że będzie mi cię brakowało ;( . Mam nadzieję że zostaną dwory , esy i tp ;) .

Ps. Przepraszam za moje słabe twarze na tych wszystkich fotach ; p . Ale nie ważne jak ważne z kim ♥ 
...
Białas - Nasz dziadziuś ;) . To było aż 7 lat . !  Będzie brakowało ;(
Konrad - A ty taki cichy ale i tak będzie mi cię brak ;<
Ciochu - Ty "maluchu" . Ale ty też byłeś w zerówce ; ) . Będę tęskniła ;<
Damian - Hah i nawet tb za wszystko dziękuję .
Weronika - Jesteś spoko ;) . Też będzie brak ;(
Paszczur - Chociaż odeszłeś w 2 semestrze i chociaż z tb było różnie . To  i tak na zawsze zostaniesz częścią tej klasy . I cb to już wcześniej brakowało ;(( .
Sandra - oj mądra ty mądra . Dziękuję i będzie brak ;( .
Marta - Tb również dziękuję za całe 7 lat ; ] .
Madej - A ty mały , mały ;) . Chociaż raz było dobrze a raz źle to i tak będę tęskniła ;< .
Rojek - Ooo ty nasz mały słodki blondynku ;ddd . Będzie brak ;< .
Weronika Sz. - oo no i następna mądra ;) . Będę tęskniła ;< .
Wiktoria Sz. - Oj twój talent jest niesamowity . Rozwijaj go . ! Będzie brak ;( .
Ola - Miła ;) . Będę tęskniła ;<
Adi - Oj ty nasza mądra głowo . Będzie mi cię strasznie brak ;< .
Wika -Moja kochana . Całe 6 latek ;) . Dzięki , dzięki . i wiesz co .?  Nawet wybaczam ci za ten ostatni tekst ; d . Nie wyjeżdżaj ;< . ale wiesz wakacje za rok u cb ;) . Pamiętaj . Będzie mi cię brakowało . ;)
Magda - Nie wiem czy wiesz ale nie mam focha , nie , nie . Malusia . Będę tęskniła ;( .
Julia - Oj ty duchowa dziewczyno . ;) . Będzie brak ;< .

Oj tego całego posta piszę ze łzami w oczach ;<  . A tu na koniec filmik który ja i Pati przygotowałyśmy dla tych wszystkich wspaniałych ludzi . :

I chociaż ten filmik jest długi to i tak nie wyrazimy nim tego co jest takie ważne . Dzięki za te wszystkie lata , za każdą chwilę ;** . ♥ . Jesteście wspaniali < no a ja w tym momencie płaczę ;< > ♥♥♥♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Oj widzę, że miałaś naprawdę fajną klasę :) Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://hit-myself.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. widać,że byliście bardzo zgraną klasą.ja przechodziłam to samo w zeszłym roku,ale z tego co piszesz to wiele osób idzie z Tobą do gimnazjum,najważniejsze to nie zostać całkiem samemu w nowym otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty,ja tez sie nie chce zegnac ze swoja klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia. ♥- Tak faktycznie jeśli się dostaniemy wgl . do tego gimnazjum co chcemy to jakaś część tej klasy dalej będzie razem ;) . Ale ja jestem taką osobą że i tak jest mi smutno żegnać się nawet z jedną osobą ;< .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie , super filmik ;*******************

    OdpowiedzUsuń
  6. Nmzc ;***
    Jam cb tż LOVE ♥
    No ja tż myślę że nanstępne latka razem.!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .