sobota, 18 czerwca 2011

Urodziny Magdy ; o

Dzisiaj były urodziny Magdy o których wspomniałam wczoraj ; ) . Zaproszeni : Ja , Pati , Wika , Ania , Takie dwie , Zając , Jarek , Białas , Paweł , Rojek . Więc urodziny były totalnie inne od wszystkich bo były w lesie . Biorąc pod uwagę to jaka dzisiaj była pogoda < przynajmniej w Gdyni > można se wyobrazić co to były za urodziny . Więc prawie wszyscy po dwóch godzinach poszli na chatę . Potem Ja , Ania , Wika i Pati poszłyśmy na pizze ; d . A potem Pati przyszła do mnie . Robiłyśmy se fotki z Titą < Natanem ; ) , moim bratem > . ;* . Następnie wyszłyśmy na spacer z psami . I potem Pati i jej rodzinka przyszli do mojego domu ;p . Dopiero co wyszli ;) . Ps . Fotek z urodzin nie mam , ale tak jak już wspomniałam robiłyśmy foty z Titą ; )


Prezent ode mnie i od Zająca ; ] dla Magdy który obiecałam tu pokazać : 

Tak , tak kupiliśmy jej rybkę ;) . No tak jak już wspomniałam wczoraj WYJĄTKOWO ; o . 
Na początku mieliśmy zamiar kupić jej takie drzewo ;) , ale jednak zrezygnowaliśmy . Aaaa moja rybka wariowała jak patrzała na tą ; p . 

I jeszcze 2 piosenki wraz z teledyskiem które są już jakiś czas ale dopiero dzisiaj je tak mocno pokochałam i tylko cały czas je nucę ♥ :





8 komentarzy:

  1. fajne zdjecia;) i uwielbiam super bass!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziny ahahaha ...
    Piosenki moje uluu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zgapiaro nicky minaj ;*
    Ale [prawie] cudo day .;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam bojownika :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie!mamy te samee zainteresowaniaa! i tyle samo laat:) spooko bloog!proszę o wejście na mojego http://agaata-diary-official.blogspot.com/ z góry dzięęki-zapraszam wdszystkich! komeentovaać!>3
    obseerwuję cięę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny bloog :) ! ♥ Zapraszam też do mnie :-). Mam nadzieje że się dodamy do obserwatorów ? ; ) Liczę na to samo ; )

    Pozdrowienia Sandii ; ** ♥

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .