poniedziałek, 27 czerwca 2011

` Nocka u Patii i Darii + Horrory ;)))

Wczoraj byłam na nocce u Pati i Darii ; d . Oglądałyśmy horrory i jadłyśmy pizze ; d . Było bardzo , bardzo fajnie . Oglądnęłyśmy :
"Oko"
Bardzo fajny film . Ja przynajmniej taki lubię . Obsada super . ! Myślałam że mi się nie spodoba ale okazało się że jest mega . Więc bardzo , bardzo polecam ;) . 


"Silent Hill"


O a tego filmu wam nie polecam ; / . Za dużo fantastyki . Był wręcz obrzydliwy w niektórych momentach ;/ . 


No i mam jeszcze dla was parę fotek z nocki :



                                             Dari , Niki , Pati . !!! ; dd 


Ps. We wcześniejszym poście pisałam o tym że rozwalił mi się laptop . Myślałam że są jakieś szanse żeby działał ale niestety totalnie się rozwalił ;/ . Mam nowego laptopa - białego ASUSA ;) . Tak , tak było by fajnie gdyby tamten udało się naprawić ponieważ nie chodzi mi o kompa tylko o wszystko co w nim było ;/ . Ile tam było ważnych dla mnie zdjęć ;<<  . Mam nadzieję że serwis go naprawi ; d i odzyskam to wszystko ; d . ! 

11 komentarzy:

  1. ;p ja też myślę na nocce byłło megaśnie bosko, a sos na moim zole PYCHA xDDd
    KOcham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudziło wam się :) obejrzę te filmy i się zobaczy :D

    http://zycie-to-marny-zart.blogspot.com/
    Pozdrawiam + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że dobra zabawa. O ja sama horrorów nie mogę oglądać bo potem spać nie mogę :D Ja uwielbiam takiee z duchami! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety -.-'
    nocki są najlepsze ;DD
    oceniłabyś mojego bloga na tej stronie ?. -> http://najlepsze.blogi.pq.pl/?a=stats&u=poppy

    OdpowiedzUsuń
  5. takie nocki są odlotowe ostatnio to wyszłam od koleżanki cała pomalowana kredką do oczu, tuszem do rzęs i błyszczykiem było odlotowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poppy ;3 - Tak oczywiście ocenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. AgAg My World - Dzięki xdee

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .