wtorek, 28 czerwca 2011

Nocka w namiocie ; d + dzisiejsza plaża .

Tak znowu była nocka z Pati i Darią ale tym razem w namiocie ;o . Zdecydowanie najlepsza nocka jaka mogła być . Oglądałyśmy horror i to bardzo straszny ; p . A co dopiero jak spałyśmy w namiocie .? . Ale my chciałyśmy się bać ;p .  A gdy skończył się horror włączyłyśmy Kubusia Puchatka ; pp . Przez przypadek znalazł się w namiocie , ale nam pomógł byśmy nie myślały o tych strasznych scenach ; dd . Dla mnie było idealnie ; d . Więc jeśli nie macie co robić , a macie jakiś ogródek np . babci ;) to bierzcie namioty , filmy , przenośne DVD , śpiwory i przyjaciółki ; d i idźcie spać na dworze ; d . Polecam , super zabawa ;) ,
Film :
"Hotel śmierci"
Ja tam uwielbiam takie filmy ;p . Jeden z najlepszych horrorów jakie widziałam ; d . Chociaż fakt jest straszny ale jak horror to horror . ! Polecam ;) .

i FOTKI :





A dzisiaj po ten cudownej nocce pojechaliśmy < ja , moja mama , Tita , Pati , Daria > na plażę ;)) . Też było super . Tylko oczywiście znowu się spaliłam ;/ . aaaa tak pieczę że ledwo co się ruszam ; p .


Nie mam pojęcia dlaczego ale w tym roku nie odczuwam tego że są wakacje . ! . Mam nadzieję że to się już niedługo zmieni ;p .



!Kocham to ♥ . ;) 

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia ja planuję zrobić urodzinki w ogromnym namiocie dla 10 najbliższych mi osób z motywem przewodnim hawajskim na dwa dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ci się stało w rękę, bo masz takie długie zadrapanie ?. <33
    fajne te zdjęcia ;D
    dzięki kocie <3
    tą przypinkę sama dodałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. poppy ;3 - heh ; d , kot moich dziadków mnie podrapał ; d . Mała szajbuska dzika xde A co do przypinki to w takim razie masz dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika - jak dla mnie to bardzo dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne byla mam nadzieje ze 30 czerwca znowu i jeszcze horror straszniejszy :*
    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też◙ kocham tą piosenkę.
    Wg fajne foty,jak zawsze dużo sie u cb dzieje ; P

    OdpowiedzUsuń
  8. Babko ja chcę REPLAY'a .!!!!
    Love ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. uhhhh, zawstydziłaś mnie *o*
    to animacje ;3
    ściągnij sb program photoscape, i wybierz zakładkę AniGif, to wszystko XDD wystarczy jeszcze potem dodać zdj. które się mają kolejno pokazywać, ponad to można ustawić sb przejścia miedzy zdj. i ustawić czas XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu ślicznie zdjęcia <3 ten film mi się podobał akurat ;p zazdroszczę wam słoneczka i plaży ;<

    http://zycie-to-marny-zart.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poppy ;3 - a że to takie proste .? xdee . Bardzo ci dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog ;)

    upfliter.blogspot.com-zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja ,że blog ciekawy ,a fotki to najlepsze te z plaży ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. super! uwielbiam horrory! ;D zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie tu!!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, pozytywnie :)
    Zapraszam do siebie na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhh plaaża!
    Uwielbiam tą piosenkę Riri! Jest cuuudna! ; **
    ----------------
    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znoszę Horrorów, potem nie mogę nic sama zrobić.;))
    śliczne zdjęcie.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ;)
    Piosenka <3 !!

    Zapraszam do siebie ;) !!

    http://queenofmystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. MMMM Horrory < 3




    Uwielbiam tą piosenke :**

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .