piątek, 17 czerwca 2011

Prezent dla Magdy ; d . !`

Aaaa dzisiaj było bardzo ,bardzo fajnie ;p . No ale naprawdę nawet w szkole było mega . Dzisiaj był kiermasz książek , sama nie sprzedawałam ale za to innym pomogłam . ; ] . Po lekcjach pojechaliśmy < ja , Pati , Wika , Zając , Paweł i Białas > do GB w poszukiwaniu prezentów na Magdy urodziny które będą jutro ; d . Ja składałam się na prezent z Zającem ;d . Uważam że nasz prezent jest strasznie wyjątkowy ;o . < niestety nie pokaże ani nie napiszę tutaj co jej kupiliśmy bo obawiam się że to tu przeczyta i z niespodzianki nici ; d . > ale może postaram się pokazać jutro . Gdy kupiliśmy prezenty poszliśmy zjeść lody i tp do MC ; d , a potem pochodziliśmy po sklepach . Ale no niestety Paweł pojechał już do domu -,- . Ale i tak plus dla chłopaków że chodzili z nami po tych sklepach ; ] , a nawet dali się namówić by przymierzyli kilka ciuszków ; d . < no może nie tak do końca , ale zawsze coś > . Nie muszę chyba mówić że gdy wracaliśmy pociągiem to była BK xdee . ? ! ` Następnie wyszłam na dwór < ja ,Pati , Daria , Zając > i były sztuki walki ;dd . Ale o tym to lepiej pisać nie będę . 
A tu jakieś fotki ; ). : 



5 komentarzy:

  1. no wes to zdjecie jest brzydkie wes to usun i wstaw tamte lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuję Cię, że ''obserwuję'' twój blog:). woman-revolution.blogspot.com Ps to jest spam, ale nie jestem bezmózgim stworzeniem próbującym wypromować siebie, po prostu dzisiaj edytuję swoje subskrypcje i osoby, które zostały o tym informuję!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHHA. xdDD ;*
    Ta fotka dariuszka nasza mała cie rozszarpie .;] xDD
    A zajac z tym omletem-cheesburgerem .;p XD

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .