piątek, 17 czerwca 2011

Sorry,sorry,sorry .!

Witajcie ; ] . Bardzo , bardzo przepraszam że nie pisałam tak długo . No ale musiałam nadrobić , poprawić dużo rzeczy między innymi w szkole . No więc u mnie niby działo się ale się nie działo ; d . Były jakieś tam dwory , plaże , jeziora , byłam na Top Trendy i tp .

Więc tak chciałam tu napisać o zbliżających się bardzo szybkim tempem wakacjach . Pewnie wszyscy czekamy na nie z utęsknieniem . . ! .? No tak lato , słońce , dni bez szkoły . Ja oczywiście również się cieszę z tego ; ] . Tylko że w tym roku kończę podstawówkę , muszę pożegnać się z tymi wszystkimi ludźmi ;< . Nigdy nie wiadomo czy kiedyś się jeszcze zobaczymy . Jeśli chodzi o gimnazjum to dopiero 30 czerwca dowiem się czy dostałam  się do dwójki . Jeśli tam się nie dostane no to zostaje w mojej szkole ;p  . No i znowu z jednej strony niby powód do radości bo tą szkołę dobrze znam , mam tu znajomych i tp . A z drugiej strony naprawdę bardzo chce iść do tej dwójki . Jestem osobą która lubi zmiany chociaż zawsze się ich strasznie boje . No i właśnie nowa szkoła , nowe życie xdee . Dobra zobaczę co los mi przyniesie ; ) . No a co do końca roku to wszystko już wystawione i na luzie ;p . Tylko nie mam wgl . planów na wakacje ; > . Ale u mnie to tak zawsze . A czy wy wiecie co robicie w te wakacje .? Cieszycie się że nadchodzą wakacje.?

6 komentarzy:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .