poniedziałek, 25 lipca 2011

Amy Winehouse nie żyje [*]

Wczoraj gdy ledwo się obudziłam zdziwiły mnie słowa mojej cioci . Powiedziała : Ej zmarła brytyjska piosenkarka . Miała 27 lat .
Długo zastanawiałam się o kogo chodzi . Ale za jakiś czas w wiadomościach < czy jakimś tam innym programie informacyjnym > w TV ogłosili że tą właśnie zmarłą piosenkarką jest Amy Winehouse. Byłam w szoku . Przecież ona miała niedługo dać koncert w Polsce . Wydaję mi się że powodem zgonu było przedawkowanie narkotyków i alkoholu . Jest to raczej oczywiste chociaż nigdy nic nie wiadomo . Odeszła wielka artystka z cudownym talentem i niesamowitym głosem ;< . Uwielbiam jej muzykę . Robiła coś zupełnie innego . Miała zaledwie 27 lat . Dziwne że tacy młodzi ludzie odchodzą . Jest to straszne









[*]





9 komentarzy:

  1. gratulacje .Twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award . Więcej informacji na ten temat na moim blogu http://darii-givemeasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tej kobiety.Miła piękny głos a tak się zmarnowała przez te narkotyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, iż Amy przez używki nie świeciła przykładem dla innych, straciliśmy naprawdę utalentowaną wokalistkę..Wielka szkoda [*]

    liefte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I like this post so much, it's a good tribute to Amy! I'm so sorry for her, could not believe it!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jej nigdy nie lubiłam, ale żal mi trochę jej.. a ci dziennikarze mogliby się wstrzymać z tymi ciągłymi oskarżeniami.. a to, że przedawkowała, a ta, że z nadmiaru alkoholu.. mogliby się powstrzymać.. szukają tanich sensacji..

    zapraszam do mnie: www.balbala-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już obserwuję. Proszę poleć mojego bloga,aby odwiedzali i obserwowali

    OdpowiedzUsuń
  7. Była wielką artystką. ; ) Dzisiaj byłby jej koncert w Polsce, w moim rodzinnym mieście - Bydgoszczy. Dlatego. . niech w dniu dzisiejszym na cześć Amy w naszych sercach i głośnikach rozbrzmiewają hity tej wspaniałej artystki. ; ) Więcej informacji na amywinehousee.blog.onet.pl zapraszam tam wszystkich fanów artystki. ! [ tak, z dwoma literami ' e ' na koncu, poniewaz inne nazwy byly juz zajete. ; p ]

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .