poniedziałek, 4 lipca 2011

Poniedziałkowo ;] .

Sorry że piszę tu jakoś tak mniej , ale ta pogoda mnie dobija . Są wakacje , a wieję , pada i tak cały czas ;/ . Dopiero dzisiaj pokazało się chwilowo jakieś słonce . Więc dzisiaj już nie było tak nudno ; p . Rano byłam na rowerach . Następnie jeździłam z mamą < autem ;dd> załatwiać jakieś sprawy . ; d . A wieczorem ja , Pati i Daria wybrałyśmy się na rolki . Głównie po to by porobić jakieś zdjęcia ;p .
Chciałam wam jeszcze tylko napisać o dwóch rzeczach ; d : 

Jeśli chodzi o te zdjęcia na moim starym laptopie to udało się je odzyskać ^^ . Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa ; d . Tylko że teraz mam sporo roboty ;p . Te wszystkie fotki trzeba posortować no i zgrać na płytki . Aaaa tak mi się nie chce tego robić ;p . Przeglądałam trochę te zdjęcia i może jakieś kiedyś tu zamieszczę . Tylko że tam jest zdjęć z jakiś 6 lat ;pp . 

I jeszcze tak o szkole . Więc jednak to ja idę do klasy z Anką a nie ona ze mną xde . No tak jakoś wyszło ;d
Dużo osób mi poradziło żebym jednak wybrała tą klasę z FRANCUSKIM ;p . No i to może nawet lepiej . Francuski wydaje mi się ciekawym językiem . A wy jak myślicie .? 

47 komentarzy:

  1. co oznacza''.''???
    jak mogłaś być na tym placu zabaw?

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmi - Tą kropeczkę musiałam zrobić bo posta pisałam ,a pisałam po 00:00 więc by była inna data . Więc szybko kropeczkę walnęłam ;p i zabrałam się za pisanie posta . ps . Wiem że tu możesz zobaczyć godzinę 14 : 29 ale nie wiem jak to zmienić na normalny czas .;d .
    A i chodziło mi o Da grasso a nie plac zabaw ; p .

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję- napewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. francuski nie jest taki zły :d sama będę musiała przez niego teraz przebrnąć :D bo też dostałam się teraz do liceum i mam do wyboru niemca, albo francuski... Niemca w ogóle nie trawię więc.. pozostał mi francuski :) będzie dobrze :)
    Pozdrawiam! :)

    ahh super fotki! ta ostatnia bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia fotka <3
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;) Takie wesołe ;D
    Dziękuje i zapraszam ponownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdj. Francuski jest fajny,nw jak w dwojce,ale w jedynce jest masakryczna baba on francuza. ale wg jezyk fajny. bd musialay sie jakos spotkac po lecie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:) i też obserwuję :) Wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to ostatnie foto ;p

    zapraszam do mnie http://pani-dod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahh. co ta daria ze mna robila ;)(
    xDD
    ♥ patiimyworld.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, tylko można połamać język.

    OdpowiedzUsuń
  12. aha.To już wiem:))))
    a czas zmień tak:
    wejdź w:
    ustawienia,formatowanie,strefa czasowa:(GMT+01:00)Warszawa
    i już:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karmi - o bardzo ci dziękuję ; d . Myślałam że mam to dobrze ;pp . Już zmieniłam i powinno być dobrze . ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. no to fajnie :) a jaki kolorek?

    Nie mogłam ustawić tapety, ani żadnego dzwonka i do tego się często sam wyłączał ... ale już jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mylife-nanaaa.blogspot.com - Powiem ci że nie pamiętam ; d . Ale to chyba był biały z pomarańczem . Tak myślę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywnie : )

    zapraszam do mnie i pozdrawiam gorąco ; *

    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oo... rolki <3.
    Zdjęcie cieni fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze że pogoda dopisała, u mnie cały czas pada deszcz ...

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie strasznie mi się podoba, ma coś w sobie :)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie zdjęcie wymiata :D

    zapraszam do mnei :


    http://bomisiewzielonauczucia.blogspot.com/2011/07/if-you-want-you-can-all.html

    OdpowiedzUsuń
  21. U wież że nic ciekawego do opowiadania.;d
    Ostatnie najlepsze.;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam!!
    Zapraszam do obserwowania bloga www.szkolamilosci.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję :) i czekam na nowy wpis u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no wyszedł ładnie kolor xd zobaczysz w następnych postach ; p

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie;)

    Zapraszam do mnie :

    http://marlenakwiatkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Boszzz, rolki są zbyt skomplikowane ;xxx haah =dddd ! Dziękuje za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super jest to ostatnie zdjęcie :D Hmm, a francuski jest fajny, u mnie w szkole sobie chwalą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. hej.
    jeżeli o język francuski, to zależy czy lubisz się uczyć. bo słyszałam, że jest trudny do zapamiętania.

    Obserwuję

    ostatnie odliczanie do zamknięcia nadsyłania prac ;]
    weź udział i wygraj!

    http://zycie-jest-beautifully.blogspot.com/2011/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog.!

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga!

    www.kdcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. też nie ogarniam tej pogody w te wakacje ;/

    zapraszam do czytania i obserwowania mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. FAJNY BLOG!!
    ZAPRASZAM DO MNIE!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. no to też zawsze coś :) Też kiedy miałam bojownika, zanim jeszcze założyła takie większe akwarium :)Był taki śliczny, niebieski i nazywał się Lucek XDD Ale po 2 latach zdechł : /

    OdpowiedzUsuń
  33. pozytywnie.;)
    +ja kilka godzin temu założyłam bloga ,więc zapraszam ;) www.szaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. no francuski jest ekstra.
    to ostatnie zdj. jest śliczne !.
    a jest jakies schronisko w pobliżu ?.
    no ba, nie ma sie czym przejmowac.

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne rolki masz ;p a moje się kurzą gdzieś w szafie,chyba zmotywowałaś mnie,by je wyciągnąć na słoneczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. poppy ;3 - tak jest w pobliżu xd .

    OdpowiedzUsuń
  37. Sandrita -O to fajnie że cię zmotywowałam xdd .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .