czwartek, 21 lipca 2011

Honorata Honey Skarbek - Runaway

Jak sporo z was pewnie wie jakiś czas temu odbyła się premiera najnowszego teledysku Honey ;) . Czekałam , czekałam i sie doczekałam , ale powiem wam szczerze że się zawiodłam ;< Nie chodzi o sam teledysk tylko o to że spodziewałam się czegoś lepszego . Ogólnie mi się podoba , jest ładny , świeży , zupełnie inny . Również ogromny plus za konie które bardzo , bardzo , bardzo kocham odkąd tylko pamiętam . No ale kurczę czegoś mi tu brakuje .Nie chodzi o to że mi się nie podoba po prostu spodziewałam się czegos innego . Może byłabym nim bardziej zachwycona gdyby nie to że czytam bloga Honoraty , a ona tam tak bardzo zachwycała się tym teledyskiem . ; d . Może go trochę za bardzo przechwaliła .; d . Nie uważacie że jest taki za bardzo ... no ja wiem ... chaotyczny .? A jeśli chodzi o piosenkę to zakochałam się w niej odkąd pierwszy raz ją usłyszałam - zdecydowanie w moim guście ;] .

A sami zobaczcie , chętnie poczytam co na ten temat myślicie :











I jak wam się podoba .? Jakie jest wasze zdanie na temat tego teledysku .?

18 komentarzy:

  1. osobiście nie jestem jej fanką, ale kiedyś też czytałam bloga :D teledysk jest raczej przeciętny, chyba rzeczywiście przechwaliła ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za nią jakoś specjalnie nie przepadam, ale teledysk całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tobą, czyba zabardzo go przechwaliła i masz racje pod względem, że czegoś tu brakuje... moim zdaniem to taki najważniejszy moment, ale ogólnie mi się podoba i nie jest zły. Też czytam jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. przesadzasz.. teledysk i wgl ta piosenka są super..
    Kocham to ;* ;* ;*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.balbala-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten teledysk jest beznadziejny . xd Gdyby nie konie to by była jakaś masakra . Kocham tą piosenkę , ale ten teledysk wgl do niej nie pasuje . Dobrze ,ze chociaż piosenka fajna . ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi sie;( początek jest ok. ale potem idzie do jakiegoś parku, jest na jakiejś ulicy, jedzie samochodem, wysiada z samochodu i kręci sie jakby miała owsiki. za bardzo chaotyczny;/

    OdpowiedzUsuń
  7. teledysk jest całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też sądzę, że więcej chwalenia a mniej efektów. Teledysk jest taki sobie, niczym się nie wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie slucham jej i na szczescie u mnie w radio jej nie puszczja :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie jestem jej fanką ale pioseneczka ładna ;)zapraszam serdecznie, do odwiedzenia, mojego początkującego bloga http://ewke.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jestem jej fanką ;)
    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenka śliczna,teledysk ładny,ale wszystko za szybko się w nim dzieje,jest taki chaotyczny ;) Świetny blog! Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. pozdrawiam serdecznie i zapraszam : http://bloog-nika.blogspot.com/ . ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piosenka jest nawet fajna ale teledysk to zgadzam się z tobą ,że jest przeciętny ;p ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tę piosenkę, choć Honey nie toleruję :P

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .