poniedziałek, 25 lipca 2011

Iława 2011 - Dzień z Wiką ♥

Dzisiaj dzień spędziłam z Wiką  ; D . Dzisiaj w planie było kino . No ale tak sie szybko wybrałyśmy że miałyśmy jeszcze sporo czasu więc pochodziliśmy po gareli ;] , a potem do sklepu i prosto do kina . Powiem szczerze że kino jest malutkie ;) . Ale jest tam całkiem przyjemnie ; D . A ja się cieszę bo miałam okazję być w innym kinie niż w Multikinie . A i nie można zapomnieć o babce która chyba uratowała nam życię ; o . No a po filmie poszłyśmy robić fotki no i tu kieruję kilka słów to Wik : Uwielbiam cb i ten twój uroczy aparat który robi cudne fotki ;) ♥ ; d . No a potem wiadomo spacer no i znów te najlepsze lody na świecie ♥ . ;] .

                                              "Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2"
Bo właśnie dzisiaj na tym byłyśmy w kinie . Powiem wam że fanką Harrego to ja nigdy nie byłam . No ale muszę przyznać że ta ostatnia część zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie i polubiłam ten film . Wielka szkoda że tak późno no ale wcześniej jakoś nie mogłam się przekonać . Więc kto nie widział to zapraszam
was do kin na ten właśnie film napewno będziecie zadowoleni ; d


No i fotki dla was z dzisiaj :














42 komentarze:

  1. Ja mam zamiar przekonać się do Harry'ego ;)
    zobaczymy czy mi się uda . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę Harrego Pottera.
    jeju, ale fajne kwiatki w Iławie! fajny pomysł z napisem kwiatowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :) a ja oglądałam Harrego Pottera, mimo że z bratem, ale mi się podobał, a musiałam zobaczyć ile pozmieniali z książki xD :) bo przeczytałam wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocie !. dziękuję za komentarz pod notką:
    szorty ♥

    po 2 tygodniach, u mnie pojawia się nareszcie nowy post ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar obejrzeć ostatniego Pottera;D
    Kiedyś byłam wielką fanką;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    Świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej. W następnej notce Cię otaguję :)

    Pozdrawiam, Hoopy

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się bardzo podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry jest świetny, nie wiem dlaczego go wczesniej nie lubiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia : )
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Harrego .. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kolor Twojej kurtki. :)

    http://lemonblondeno5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ;)
    http://lemonblondeno5.blogspot.com/
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. FAJNIE TU!!,)
    ZAPRASZAM DO MNIE!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia, oryginalne spodnie ;)
    ja harry'ego może obejrzę, kiedy będzie w internecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Harrego Pottera :D widziałam wszystkie części po 1000 razy ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie .. ! <333


    zapraszam :


    http://bomisiewzielonauczucia.blogspot.com/2011/07/wielkie-przepraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne spooodnie! i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. a przy okazji, to jadac pociagiem do gdanska przejezdzalam przez Iławę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię Harrego;) Muszę się wybrać na to do kina, bo byłam na 1 części.

    OdpowiedzUsuń
  21. też oglądałam harry'ego ale tacy ludzi byli na sali kinowej że masakra:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałaś już najnowszą kolekcję TOPSHOP'u na sezon jesień/zima 2011/2012? Jeśli jeszcze nie to zachęcam do sprawdzania mojego bloga ;)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę się wybrać w końcu na Harrego
    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nowe spodnie ;>, Fajne ;)
    Idę na niego ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. w sumie to chetnie bym harrego obejrzala ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Masz świettny blog jest niesamowity :)
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  27. to prawda, ale i tak ich nie wygram. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super spodnie :)
    zapraszam do mnie : www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. http://raroika.blogspot.com

    KONKURSY - lewy pasek bloga.

    Dodaj do Obserwowanych.

    Zdjęcia z sesji zdjęciowych, backstage.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubie harrego <3 :D

    Odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe spodnie biało-czarne ;)

    Przeczytałam wszystkie części Harrego <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .