piątek, 22 lipca 2011

Iława 2011 - a taki fajny dzień ; D

Dzisiaj jak zwykle pochmurny dzień ;// . To ma być lato .? ;< . No ale dzisiaj nic mi nie miało prawa zepsuć humoru ; D . W końcu po  roku zobaczyłam się z Wiką ;)) . Oj stęskniłam się debilku mój xd . Poszłyśmy na pizze potem przejść się nad jezioro następnie na lody no ale potem musiałyśmy już się rozejść ;< . No ale to się jakoś nadrobi ; D . A najlepsze co mogło być to to że Wika po 1 wylała cole na obrus < ale to oczywiście przez mój śpiew xd > tam gdzie jadłyśmy ; d , a potem pomyliła kibel męski z damskim - haha to było mega xd . Oj tak totalnie psychiczna osóbka ; d  Gdy wróciłam do mojego tymczasowego domu oglądnęłam  " Trudne sprawy " a następnie wyciągnęłam Agę < to taka moja kuzynko- ciocia ; d > na spacer no ale ona oczywiście zaciągnęła mnie na kebaba ; o . Potem poszłyśmy się przejść , a potem na kolejne już tego dnia lody ; d . Jak jeszcze wróciłam no to poszłam z wujkiem po ciocię i tak dzień minął ;  d . Więc dzisiaj jestem taka najedzona że nie mogę no xd , a do tego mam dzisiaj jakąś padaczkę śmiechu i cały czas się śmieję ale to chyba normalka - mam tak cały czas a tym bardziej w Iławie ;]






a jak wam minął dzień .? ;)

16 komentarzy:

  1. nie no zdjęcia ogl są bardzo fajne ! Jeśli chodzi o notkę to przeczytam ją jutro albo późnym wieczorem . Chciałam tylko zostawić komentarz i odwdzięczyć się za ten , który zostawiłaś u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaka ślicznotka z Ciebie:) Tylko pozazdrościć urody!


    Pozdrawiam
    Monika Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj było gorąco, a dzisiaj pada ;/
    Więc pogoda i tak do kitu ;))
    Świetne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz włoski :) Fotki spoko :) U mnie znowu pada :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie ewidentnie wymiata! :DD.
    Nowa notka, zapraszam do komentowania:
    http://normalnawglupocie.blogspot.com/2011/07/amy-winehouse-nie-zyje.html

    pozdrawiam Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać udany dzień ^^. Oj żeby do kibla męskiego wejść xD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wam dziękuję zaa miłe słowa ;))

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .