wtorek, 19 lipca 2011

Iława 2011 ;)

Od wczoraj jestem w Iławie ;) . Co roku witam te miasto i wcale mi się nie nudzi xd . Jest tu tak cudownie < no i znowu się tak strasznie zachwycam xd > . Uwielbiam te jezioro które tu jest , uwielbiam tych ludzi , uwielbiam ten klimat i te powietrze ; d . Więc oczywiście u mnie to tradycja od jakiś 6 lat by być tu co roku . ;d . Zostaje tu jakoś na dwa tygodnie . Jak widać mam dostęp do internetu ;) . Odwiedziłam dzisiaj blogi które obserwuję i skomentowałam najnowsze posty tych blogów ;) . Mam nadzieję że wypalą plany które są wymyślone na Iławę tego roku  i będę miała dużo zdjęć żeby je wam tutaj zaprezętować ; d . Więc jakoś się odezwę .

I fotki z wczorajszej jazdy pociągiem :


12 komentarzy:

  1. Te ostatnie zdjęcie pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez obserwuje ;)! fajne fotki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny krajobraz ;)
    Widzę,że będą udane wakacje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Dodaję do obserwowanych -liczę na to samo ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam ładnie ;]
    dziękuje i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie miejsca, w których byłam z milion razy, ale zawsze z wielką chęcią tam ponownie przyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie : http://sandra-lip.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego pobytu w Iławie :)
    zapraszam do siebie :)
    o.

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .