poniedziałek, 18 lipca 2011

Licheń 2011 - Zdjęcia itp

Hej . Wróciłam wczoraj i post też miał być wczoraj no ale do nocy ja i Pati męczyłyśmy się z zdjęciami bo były jakieś błędy więc postanowiłam że napiszę rano < tak wiem że to już rano nie jest ; d .> . Wyjazd udany w 100 % no może jedyny problem był taki że było za krótko ;< . Było tak cudownie , te wszystkie widoki były przepiękne . A do tego mieliśmy od razu obok domu w którym mieszkaliśmy jezioro ;]. Życie zupełnie inne niż w Gdyni . Ach nawet te powietrze było inne . ; d . Aż się nie chciało wracać do domu . Do tego w Licheniu pogoda dopisywała . No może 2 dzień nie był zbytnio ciepły ale i tak było dobrze . No więc w 1 dzień zajechaliśmy tak wieczorem , rozpakowaliśmy się i zwiedziliśmy dość sporą część Lichenia ;] . 2 dzień - rano < o 5 : 30 ;ooo > ja , Daria i mój dziadek poszliśmy łowić ryby < uwielbiam to robić ; d > następnie poszliśmy do sklepu po rzeczy na śniadanie , obudzić resztę no i zjeść te śniadanie ; d , potem dalej zwiedzać , a wieczorem ja , Pati i Daria poszłyśmy popływać rowerem wodnym popłynęłyśmy prawie na koniec jeziora heh no ale obok nas płynął taki pan kajakiem ; d który nas pilnował i robił bardziej profesjonalne fotki ;dd < ponieważ ludzie u których byliśmy to znajomi moich dziadków więc było jak u rodziny xd >  których puki co jeszcze nie dostałam ale dostane xd  potem dalej zwiedzałyśmy ale już bez moich dziadków i potem mycie i tp ; d . 3 dzień - rano mój dziadek znowu obudził mnie i Darie na ryby ; d , powiedziałyśmy że przyjdziemy no ale nie wstałyśmy ;o , potem śniadanie , pakowanie no i dalsza część zwiedzania ; d . No potem jeszcze wróciliśmy na chwilę i jechaliśmy do domu < łeee ;<<< > . Wyjazd mogę zaliczyć jak najbardziej do udanych ;] . Porobiłyśmy naprawdę masę zdjęć i kupiliśmy < jak to bywa na wakacjach > pełno pamiątek i różnego typu pierdółek  ; d .

A teraz zapraszam was to sporej dawki zdjęć z tych cudownych dni ; d :

























A wy kiedyś byliście w Licheniu .? Jak wrażenia .?

+ Piosenka wraz z teledyskiem :

9 komentarzy:

  1. O rany .Jakie bajeranckie wakacje ;) Foty są super !! Ale szczerze mówiąc to najbardziej na zdjęciach podoba mi się ten pokój w kotki Hello Kity .Ale reszta zdjęć też piękna !! ;D ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. w Licheniu jest cudownie!
    byłam tam kilka razy i z pewnością jeszcze tam wrócę!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia ja też tam chcę babcia zawsze mi obiecała że tam pojedziemy a teraz nie ma czasu aby ze mną pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam tam kiedyś:) ładnie tam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne;d
    zapraszam do mnie : zone-alex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No byłam. :) Tylko że dawno! heh, mało co pamiętam . ; p śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu zrobiłaś cenzure na twym dziadku ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Darii - No bo wątpie że on chciałby tu być xddd ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę - jest najlepsza!!
    Bez dwóch zdań ;DD

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .