piątek, 15 lipca 2011

Licheń 2011 ^^

Wstałam ; d < trochę wcześnie jak na mnie > no ale o 12 wyjeżdżam a muszę się jeszcze spakować , wykąpać ;] , uczesać psa i tp . No więc chciałam wam powiedzieć że dzisiaj wybieram się do Lichenia z moimi dziadkami , Pati i Darią ;]] . Ostatnio pamiętam jak byłam tam gdy miałam z 7 lat ;D . Jadę na krótko bo w niedzielę < w nocy > będę już w domu ale w poniedziałek szykuję się kolejny wyjazd na dłużej ; D . Ale o tym dowiecie się więcej w swoim czasie . W Licheniu nie będę miała dostępu do neta . Nie piszę jakoś postów codziennie więc raczej się tego nie odczuję ;> . Tylko że chciałam wam powiedzieć że przez te trzy dni nie będę mogła odwiedzać waszych blogów , komentować postów i tp ;] . Nadrobię jak wrócę . Tylko nie wiem czy w poniedziałek ale jakoś nadrobię na pewno ;] .
A wy jakie macie plany na wakacje .?
Fotka z poprzedniej plaży ; d by trochę ozdobić tego  posta .

No i kolejna piosenka która dziwne ale dopiero mi się spodobała :



Ta, wakacje przy najmniej w moim przypadku to taki czas kiedy codziennie ogarnia mnie fobia na punkcie innej piosenki . Więc pewnie teraz bardzo często przy moich postach będą pojawiały się piosenki oczywiście zawsze wraz w teledyskiem ;]] .

20 komentarzy:

  1. Musiało Byc Fajnie ; **
    Zapraszam Do Mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna fotka ;P ! obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w Licheniu i jest ślicznie zresztą mało powiedziane tam jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie :)
    Teledysk mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna fotka ;d ja planów na wakacje nie mam ;d Też byłam kiedyś w Licheniu, też miałam jakoś 7-8 lat ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na www.rolbiecka-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze przyjemnego wyjazdu :) i dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna fotka :)
    miłych wakacji
    obserwuję :)
    i zapraszam do mnie na nową notkę :)
    http://miaugosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :) Pozdrawiam Laura

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chętnie bym poplażowała!
    Miłego wyjazdu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nicole jest taka śliczna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam planów. Piosenkę już dawno słucham jest super. Tak jak Nicole ;D. Fajna fotka.
    Udanego ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGGGA ;)) Zapro do mnie
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A no to fajnie! :) Ja też byłam w Licheniu jak miałam z 7 lat ; p

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .