środa, 13 lipca 2011

Pochmurna plaża ;o .

Dzień zapowiadał się naprawdę ciepło , letnio i wakacyjnie . Rano poszłam z Pati i Darią na rowery bo to już u nas tradycja ;] . Następnie wróciłam na jakiś czas do domu , a na dalszą część dnia zaplanowałyśmy plażę ( znowu JELITKOWO ) . Było tak ciepło że pomyślałam sobie że nawet się opalę ^^ . No i witamy plażę zadowolone a tu pochmurno , wiało i tp ;/ . Aaa ale my się nie poddałyśmy i tak czy inaczej zostałyśmy na tej plaży ; d . Posiedziałyśmy na ręcznikach ( w ciuchach oczywiście ; d ) , a potem poszłyśmy do morza , a raczej pobiegłyśmy xd ponieważ większość ludzi poszła więc plaża była prawię pusta xd . Zaczęłyśmy się wygłupiać , skakać do wody i tp . Oczywiście to nie było zbyt mądre bo skończyło się na tym że Pati wracała w mokrych spodenkach xd , a ja musiałam z sukienki zrobić bluzkę całe szczęście że miałam spodenki ; dd . Ale ja i tak kocham te nasze totalne wariację ;]









A co do tej piosenki to zdecydowanie będzie jedną z tych najlepszych co do wakacyjnego (mojego) klimatu tego roku xdd . Uwielbiam ją ☺, oczywiście teledysk też wspaniały - taki letni , świeży ; d . 

16 komentarzy:

  1. Plaża < 3 Kocham tę piosenkę JL - I'm into you :D taki wakacyjny klimat jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej . Wariactwo na wakacje to najlepsza rzecz ,a zwłaszcza jeszcze na plaży ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Japonki mam z BOTI :) Wydaje mi się że jak wejdziesz do któregoś z nich na to na bank na nie wpadniesz, były też inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tą piosenkę ;). Oo... fajna sukienka w panterkę ^^. też chce na plaże!

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę na plażę;((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śmiechowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka;D
    piosenka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowe fotki ;)

    u mnie news
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ;)
    Muza moja ulubiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. też moja jedna z ulubionych ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda nie wygląda na zbyt słabą :) ja tam bym w stroju śmigała hehe :) ale fajne zdjęcia, fajne :)
    Zapraszam do mnie i jeśli masz chęć, możesz dodać mojego bloga do obserwowanych- byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah ziimno i mokro bylo .;)

    patiimyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Także uwielbiam tą piosenkę.;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Katsuumi - może nie wygląda ale było zimno ; dd . Ja bym nie dała rady ;p .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .