niedziela, 31 lipca 2011

Powrót z Iławy ---> DINOPARK w Malborku .

Eeee ;<< . Wy też tak macie że nie lubicie żegnać się z miejscem które tak lubicie ? Ja nie lubię . W Iławie było tak cudownie , a mi się nie chce wracać do tej zwykłej codzienności . Ale z drugiej strony - jak dobrze w końcu leżeć w swoim łóżku w swoim pokoju ze swoim laptopem i pisać do was ;) . Tylko ja bardzo lubię wyjazdy i zawsze bardzo ciężko wrócić mi do domu ;D. Tego było mi trzeba - taka dwutygodniowa odskocznia od tego całego mojego świata .Ostatnio mi się tu trochę nudziło więc wyjazd się przydał .  Naładowałam akumulatorki i wróciłam z nową lepszą energią i nowymi planami i pomysłami . A tak na koniec podsumowując wyjazd jak najbardziej udany ;) .

A tak z dzisiejszego dnia - Korzystając z tego że wracaliśmy z Iławy zajechaliśmy do Malborka do DINOPARKU . Moja mama dowiedziała się że takie coś tam jest więc postanowiliśmy to sprawdzić . ;D .
Dzisiaj mam dla was krótkie filmiki z dinozaurami które się ruszały ;] . Nagrałam praktycznie wszystkie ale wybrałam tylko te najciekawsze . Uwaga słychać głosy ale nie mogłam ich wszystkich uciszać , a filmików nie chciałam wyciszać bo dinki dawały głos ;) . Głównie słychać tam moją mamę i Titę ale ja też coś tam powiedziałam i jakiś pan i mój tata też xd . Więc miłego słuchania ;D .

Na początek moje dwa ulubione ;) :


...i reszta : 









A ten to już w takim muzeum : 

heh ja tam w lusterku ;DD .

A ten znosił niespodzianki : 

                            

                                  I na sam koniec - jeśli chodzi o filmiki -Tita ujeżdża Dino ; d:


a wam który / które najbardziej przypadły do gustu .?? ;)


Kino 5D 
Oglądanie dinozaurów nie było jedyną atrakcją tego DINOPARKU . Między innymi było tam kino 5D . Zawsze marzyłam o tym żeby oglądnąć w nim jakiś film . Słyszałam o tym że to co dzieje się na takim filmie jest po prostu magiczne . Namówiłam tatę i Titę by poszli ze mną . Po oglądnięciu piętnastominutowego seansu byłam naprawdę w mega pozytywnym szoku . Padał śnieg , latały bańki ,wiał wiatr. siedzenia się ruszały , coś nas biło po łydkach , wybuchło coś typu ognia ;) i co jakiś czas pryskała nam woda w twarz . Z chęcią to kiedyś powtórzę .

Epoka Lodowcowa 5D . 




 A wy kiedyś byliście w Kinie 5D .? Jakie są wasze wrażenia ? ;]

I takie ogólne zdjęcia :












Bardzo , bardzo fajny ten DINOPARK ;) . Jedyne co mogę zrobić to zachęcić was byście kiedyś przy okazji  zwiedzili se te miejsce , a puki co mogę odesłać was na ich stronę . I znowu zamęczyłam was taką długą notką ;D .

35 komentarzy:

  1. Super . Wygladaja jak prawdziwe .!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się.. ja też tak miałam , że nie chciałam wyjechać z Chałup...zostawić to super miejsce było dla mnie szokiem ... poczułam jakby druga część mnie tam została...miałam rozdarteserce jak wyjeżdżałam... ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są świetne , jej jak tam fajnie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam że nie lubię odjeżdżać z danego miejsce. Miałam tak w piątek ;/
    tym bardziej że tam był taki luz, nie musiałam niczego robić za wyjątkiem imprez ;p
    zresztą opisuje po kolei te dni na blogu :)
    zapraszam.
    dodajemy do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja twojego też, od dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję ! :)


    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka i wcale nie za długa ;)
    Fajne zdjęcia i zazdroszczę wycieczki ;D
    Obserwuję i zapraszam ponownie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, fajne miejsce. Dinozaury są ok. Najbardziej podoba mi się 2. Poza tym zazdroszczę planów wakacyjnych :)
    Jeśli mogłabyś pisz mi zawsze na blogu( http://jo-styleworld.blogspot.com/ )gdy będziesz miała nową notkę, abym była na bieżąco z twoim blogiem bo bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki! Nie ma sprawy ;) a na 5D też się muszę wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie byłam w kinie 5D;d
    I ja też uwielbiam wyjazdy;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej , ale fajnie tam :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję i zapraszam częściej :)
    Kurczę, słyszałam już kiedyś o filmach w 5D, ale pierwszy raz miałam okazje usłyszeć coś od kogoś kto miał przyjemność oglądać :) Sama chętnie bym również wybrała się do takiego parku :)
    obserwuję :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też byłam w takim parku ale w Bałtowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jej kręce i kręce tą myszką ;)
    Bosko tam ;**
    No to : WELCOME .! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ten znoszący jajka był dobry ;pp
    a słodki był drugi :DD

    zazdroszczę ci tego kina :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam kiedyś w podobnym parku :) fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za tak miły komentarz!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  19. oj bardzo chciałabym zobaczyć coś w 5D :)
    w ogóle uwielbiam dinozaury, więc pokochałam od razu Twoje zdjęcia :D

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie na mały konkurs:

    http://mazdula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna notka! W zeszłym roku też byłem w dinoparku. Byłem kilka razy w kinie 4D ale jeszcze nie słyszałem o 5D...
    Może będziemy się obserwować? Zapraszam na mój blog:www.deriff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O na 5D nie bylam haha.
    Dziekuje ze mily komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmiki są fajne :)
    Dodaję twój blog do obserwowania i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. dinozaury ^^. Nie byłam nigdy na 5D hm...

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo! ja nigdy nie byłam w kinie 5D ale chyba musze to zmienić ;)

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dzieki ;> równiez obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja byłam w tym roku w inwałdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też byłam w 5D :D fajnie jest :D

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .