niedziela, 10 lipca 2011

Szymbark 2011 ;] .

Dzisiejszy dzień spędziłam w Szymbarku z trzema rodzinkami ; d < w tym moja ;] > . Oj tak dzionek zdecydowanie udany . Jest to tak mega cudowne miejsce ♥ , a to uczucie jak jest się w domku do góry nogami- no cudo no xd . O mało co się tam nie wywaliłam ; x . Ja , Pati , Daria zrobiłyśmy se tatuaże z henny - FOREVER no i Tita zrobił se jakiegoś potwora czy tam stwora ; o . Jeszcze na koniec zauważyliśmy taką maszynę co robi pocztówki < samemu się je projektuję > . Przyznam że po raz pierwszy widziałam takie coś ; d  No i oczywiście skorzystałyśmy i zrobiłyśmy se dwie .










I piosenka która cały czas jest w mojej głowie . Sama nie wiem dlaczego ;pp . 

19 komentarzy:

  1. fajnie było za rok mam nadzieje że jeszcze raz :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne tatuaże ja też planuję sobie zrobić tatuaż z henny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będziecie mieć świetne wspomnienia ! :) /a co do zegarka jaki kolor masz?;d ja mam jeszcze czarny. Uwielbiam je ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te tatuaże... oj a ten dom do góry nogami! hah - pomysłowy. słyszałam już o nim, al jeszcze nigdy nie miałam okazji go zwiedzić, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandrita- ja mam fioletowy ; ddd ,

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tatoo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie, ciekawie, ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten domek jest naprawdę genialny!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. o Szymbark <3
    Fajne pocztówki !

    Zapraszam do mnie !
    Zachęcam do obserwowania !

    www.amolife.blogspot.com !: )

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chciałam zwiedzić ten domek *-*
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam w Szymbarku , bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten domek jest w moim stylu hahaha :) W takim mogę mieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cola - oj uwierz że tam byś nie dała rady - hiihih . Ledwo co stałam ; o . < lol2 >

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej jakie fajne pamiątki macie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te pocztówki, chętnie sama bym taką zrobiła, ale niestety nie widziałam takich maszyn jeszcze XD Obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .