wtorek, 16 sierpnia 2011

Aquapark w Sopocie Z Anką i Pati and Frugo ;] .

No dzisiejszy dzień zapowiadał się nudno . Rano pojechałam z mamą , Titą , Pati i jej mamą do Gdyni , a ja i Pati wymyśliłyśmy że pojedziemy do aquaparku tylko zastanawiałyśmy się z kim no bo same we dwie to tak głupio xd . I nagle pomyślałyśmy se o Ani ^^ . No i se tak o niej myślimy  , a ona nagle dzwoni xd  Zgodziła się z nami jechać , my wróciłyśmy do domu , przebrałyśmy się , poszłyśmy po nią , zapisać mojego psa do fryzjera iii . w czasie gdy czekałyśmy na trajtek zaczęłyśmy gadać o FRUGO o tym że ja i Pati szukamy tego od początku lipca i że nigdzie nie możemy znaleść , a Ania do nas że ona to piła i że to jest w tym sklepie < koło przystanka > no to my z Pati uradowane pobiegłyśmy se kupić ;> . Ja kupiłam se różowe , Anka - zielone ,Pati - czarne . Aaa wszystkie pyszne no i już należę do wszystkich miłośników tego soku ;D . Tak to jest moja nowa miłość ; p . Frugo < 33 . W końcu zrozumiałam dlaczego wszyscy to tak lubią ;) . No a dalej no to wsiadłyśmy w ten trajtek tylko że masakra ... aa okazało się że pomyliłyśmy miejsca no i od Gdyni do Sopotu szłyśmy pieszo ; D . Wgl. nie wiedziałyśmy gdzie my jesteśmy ; D . No ale w końcu dotarłyśmy na miejsce no a w Aquaparku było mega super . Cóż nie ma co opisywać wiadomo wielkie wariacje i tp ;> . Poznałyśmy kilka ludzi ;) , a ja jestem tak strasznie zmęczona i poobijana jak nigdy ale było warto ;] . Ale i tak nic nie pobiję miny Ani kiedy zaświrowałyśmy jej że będzie jechała na spokojnej zjeżdżalni a to buu .... była straszna ;') . Zresztą Ania bała się tam wszystkiego no ale my ją wszędzie ciągnęłyśmy ze sb no i na końcu wymiatała ;> . Kocham aquapark odkąd tylko pamiętam można się tam tak cudownie wyszaleć ;D



                                                                          Frugo < 33 . 

Piliście frugo .?? Macie swój ulubiony smak .? Czy w waszych miejscowościach jest aquapark.? Lubicie tam przebywać .? Jakie w waszych aquaparkach są atrakcję . ? ;D 

47 komentarzy:

  1. ale mieliście fajnie ;d
    tak piłam frugo :D
    i smak zielony oczywiśce :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam różowe frugo :)
    byłam w tym aquaparku w Sopocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam w swojej miejscowości aquaparku T_T A "Fruga" to jeszcze nie piłam ;(

    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    Nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Frugo zdecydowanie faworyzuję czarne:)Co do aquaparku to w Poznaniu już niedługo zostaną otwarte wspaniałe Termy Maltańskie, na pewno będzie warto je odwiedzić;)
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog;-)
    a co do frugo to jeszcze nie piłam ;-**

    OdpowiedzUsuń
  6. ZIEEELONE najjj .!!! :*

    Bosko było .;))

    OdpowiedzUsuń
  7. żartujesz chyba:) śruby by mi skóre przebiły

    OdpowiedzUsuń
  8. mi wszystkei smakuja <3

    a w aquaparku bylam ale w swojej meijscowosci go nie mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. frugoo < 3 zapraszam do mnie . obserwujemy ? ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy czarny :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie piłam frugo :P i nie zamierzam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. frugo nie piłam i nie zamierzam ;) nie będę się jarać tak jak inni xd jeszcze gdyby było czym ;d preferuję lepsze napoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie najbliższy aquapark jest 60 km stąd.... : / ale jest tam super! Jest ''fala'' zjeżdżalnie i wg wypas! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam dzisiaj w aquaparku, a FRUGO jeszcze nie piłam, ale chcę spróbować :P
    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Frugo, najbardziej chyba różowe i pomarańczowe. n__n A ja mam aquapark obok domu praktycznie, jakieś 20 minut max, haha!

    Zapraszam do mnie!
    messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy tak się jarają tym frugo. Ja tego nawet nie pamiętam z dzieciństwa xdd Muszę kiedyś spróbować xd

    OdpowiedzUsuń
  17. i really really love ur blog!!
    come to see mine if u want

    twice-asnice.blogspot.com

    do u wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  18. frugo u mnie jest praktycznie w każdym sklepie spożywczym :P Najlepsze jest różowe&zielone<3 A co do tego co napisałaś: źle mi się czyta jak piszesz 'se', bo to jest takie w kit nieeleganckie :P

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. JULJA. ♥ - a okey dobrze wiedzieć ;> . Poprawię się ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu . . .FRUGO ! ♥ Mniam . . . Boskie foty jak zawsze z resztą , co tu rzec idealnie ; * ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Również uwielbiam "Oskara i panią Różę" :)
    messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najbardziej lubię pinkaśne frugo ; ) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Frugo <3 ja uwielbiam pomarańczowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. czarne frugo jest najlepsze :*
    Zapraszam do obserwowanie mojego bloga a na pewno możesz liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Frugo jest zajebistee :D

    www.i-amblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze powiem że nie piłam jescze frugo poniewważ nie moge go nigdzie znalesć -.-

    ________________________________
    http://moniamoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely post!
    I like your blog!

    Kisses,

    www.fashionapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie widziałam. Właśnie będę zaczynała ;dd

    OdpowiedzUsuń
  29. Money - Miałam ten sam problem xd .

    OdpowiedzUsuń
  30. ewentualniexja - wiem , wiem . ; d . Ale warto ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Na moim blogu trwa konkurs, do wygrania bon o wartości 100zł do wydania w sklepie internetowym Fashionfreak. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału ;)
    MarieAntoinette

    OdpowiedzUsuń
  32. yeeeeeee Frugo :D nie piłam jeszcze tego różowego chyba, ale moim ulubionym jest czarne :)))
    niestety aquapark mam daleko i nie jeżdżę do niego prawie w ogóle buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  33. lubiłam aquaparki jak byłam młodsza, teraz już w sumie nie ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam FRUGO i kocham tego kto go przywrócił do sklepów ;)

    u mnie powiem szczerze pojawia się już w większości sklepów co mnie cieszy ;p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie również
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wszędzie widzę teraz te frugo, prawie na każdym blogu :P
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  36. lansik z frugo, nie ma co :D
    Czarne jest pyszne :) Mmm, smak dzieciństwa :D

    Zapraszam do mnie
    http://www.miss-mon-roe.blogspot.com
    Kliknij "obserwuj" ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Funny photos!

    http://gorgeouslook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super!!
    http://wariatkki2-artfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. FRUGO JEST MIIIIIIIISTRZ! <3

    chce nad morze! :<

    zapraszam do mnie :*
    http://dosiminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .