niedziela, 28 sierpnia 2011

Bestia , Młot i Samochodziki ; D .

To już ostatni post z Zakopanego 2011 ;> .

W przed ostatni dzień wybraliśmy się między innymi do Wesołego Miasteczka . :

Bestia - wielka dmuchana bestia . Wchodziło się do środka tego stwora no i w środku były jakby jej wątroba , serce i tp ; > . Nie zrobiło to na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia no ale niech będzie xd . Mieliśmy bk z Tity bo wyszedł taki przestraszony ; > .

Młot - aaa to było boskie , boskie , boskie ; D . Tak to ja się dawno już nie bałam . No ale o tym marzyłam już dawno więc postanowiłam spełnić te marzenie . Te uczucie jak jest się w górze jest nie do opisania ; > . Ja siedziałam z Darią no i ona zamiast krzyczeć to śmiała się ze mnie . No bo ja za to krzyczałam i to jak . ;> .

Samochodziki - na koniec poszliśmy se na samochodziki ; D . Żeby się trochę pozderzać ; o . Oj jak ja kocham wygłupy tego typu ;] .








2 komentarze:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .