wtorek, 30 sierpnia 2011

Ciuchowe zakupy do szkoły ; D .

No niestety zaczyna się rok szkolny i trzeba trochę się tym zacząć interesować ; > . Dzisiaj jednak przygotowania przyjemne ponieważ wybrałam się z moim dziadkiem na zakupy te ciuchowe . ; ] . Może to dziwne ale uwielbiam robić zakupy z moim dziadkiem ;> . Zakupy takie ogólne : strój na rozpoczęcie roku , strój na WF no i kilka nowym ciuszków by dobrze zacząć ten rok szkolny ; D .

długi sweter - H&M *59.90*

biała bluzeczka - H&M *24.90*

czarne leginsy - H&M *39.90*

obydwie pary rurek - Tally Weijl - była taka okazja że jak kupiło się dwie pary to było taniej o 60 zł , musiałam skorzystać ;> . 


bluzka - New Yorker *39.95*

bluza - New Yorker *69.95* ( w rzeczywistości ma o wiele ładniejszy kolor ) 

spodnie dresowe - New Yorker *69.95*

Jak wam się podobają te ciuchy .? 
Ja tymczasem uciekam robić listę rzeczy które muszę kupić do szkoły bo oprócz tego co dzisiaj zakupiłam nie mam kompletnie nic ;> . A wy jesteście już przygotowani do szkoły .? Macie już wszystko kupione .? 





14 komentarzy:

  1. Muszę pomyśleć nad czarnymi legginsami. Co do szkoły, chyba powinnam kupić córeczce spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka ładna z .I love Japan.
    bluza też wgl fajne zakupki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swterek i bluzka z i <3 japan ;))
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się zmiana na Twoim blogu + fajna bluza :)

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne ciuszki ;d
    zakupyyy udane ;d
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutkie zakupy :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój na rozpoczęcie roku szkolnego wybrałam sobie już chyba z tydzień temu, żeby wiedzieć czy wszystko mam :) A z ubrań takich normalnych to raczej jestem przygotowana. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza koszulka " I <3 JAPAN " :P
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebista bluzka ! "I <3 JAPAN! "
    Muszę sobie taką kupić :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta bluzka I love Japan :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .