poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Gdańsk z Klozą ;> .

No cóż większą część dzisiejszego dnia zostawię dla sb ;> . Napiszę jedynie tyle że dzisiejszy dzień spędziłam z Klozą w Gdańsku - w końcu spędziłyśmy ze sb dzień w te wakacje ; D . Bo oczywiście miałyśmy spędzić praktycznie je całe razem  , a jak doszło co do czego no to nie widziałyśmy się prawie wgl ;< . Więc jestem za  dowolna z tego dnia - miałyśmy se co opowiadać ;) . A no i dzisiaj się trochę nabiegałyśmy i w rezultacie znowu wróciłam późno do domu < a wszystko to przez te dzisiejsze święto ; P > . Pocieszam się tym że są wakacje ;].




Pytanie do was : od jakiegoś czasu mam dylemat ;D . Zastanawiam się czy na koniec wakacji nie zrobić se kolczyka w dolnej wardze ;) . Nie wiem . Raz mam dzień że jestem przekonana że chce ten kolczyk a czasem dzień w którym nie chcę ;) . Co myślicie o moim pomyśle ?. Robić czy nie .? A może polecanie bardziej w górnej wardze .? 
mniej więcej o takie mi chodzi ;) . Gdzie lepiej u góry czy na dole .? ; D I czy wgl . robić .? ; D . A może ktoś z was ma taki .? Jeśli tak proszę napiszcie mi czy czasem nie żałujecie swojej decyzji , czy bolało was przekuwanie i czy mieliście przez ten kolczyk jakieś problemy w szkole .? I czy po zrobieniu coś wam się działo z tym .? Ile mieliście lat jak go zrobiliście .?  ; D Z góry dziękuję za wasze odpowiedzi ;> 

18 komentarzy:

  1. moim marzeniem był kolczyk w wardze, miałam przez krótki okres :)
    Osobiście mnie nie przekonuje kulka, ale uwielbiam okrągły na wardze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zdecydowanie podoba się kolczyk Monroe. Czyli na górze :)
    potrafi być kobiecy, ale również bardzo zbuntowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie wydaje że u góry :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniej wygląda na górze ;) A w Gdańsku to kiedy byłaś ? W środe lub czwartek ? ;)

    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/
    Nowa notka ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie to wgl. zły pomysł, ale jeśli już go będziesz sobie robiła to na górnej :)
    http://tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ma na imie ta twoja kolezanka kloza hmmm??

    OdpowiedzUsuń
  7. lepiej nie rob sobie jeszcze tego kolczyka. Idziesz do nowej szkoly, jesli dobrze pamietam chyba tak??
    Jeszcze nie znasz nauczycieli nie wiesz jak na to moga zareagowac itp.
    jetes jeszcze mloda masz duzo czasu na zrobienie kolczyka,
    no ale to Twoj wybor...:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siemanko :D
    Zapraszam do mnie :
    http://milosz-nowak-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ktora koleznake lubisz bardziej Kloze czy Patrycje???
    tylko powiedz szcerze :)
    Licze na odpowiedz:>

    OdpowiedzUsuń
  10. mi sie podoba na dole .
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kiedys mialam w dolnej, ale sciagnelam. 2 tyg temu zrobilam w gornej i o wiele bardziej go lubie niz poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej w dolnej choć mi się wgl to nie podoba.;d

    OdpowiedzUsuń
  13. U góry lepiej :D:D
    Pozdrawiam , cudne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Więc tak.. miałam w dolnej i górnej robione i zdjęłam oba po czym mi zarosły i mam tylko we brwi. Na górnej mniej boli, O WIELE! I jest ładniejszy.. poza tym schludniej wygląda. Zrób u góry jak już się zdecydujesz, chociaż uważam, że powinnaś sobie na ten rok jeszcze odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  15. jesli chodzi o kolczyk moim zdaniem lepiej na górze :)
    co do gdanska to jakis czas temu wlasnie siedzialam ze znajomym w jednej knajpce na dlugiej ;)

    pozdrawiam!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podobają mi się kolczyki w wardze. już BArdziej w nosie. Moja kumpela miała właśnie w wardze ale szybko jej się znudził i jej przeszkadzał;/

    OdpowiedzUsuń
  17. AgAg My World - nie , nie ;p . Byłam w ten dzień kiedy napisałam posta czyli w poniedziałek ;> . Ja jestem z Gdyni więc dość często bywam w Gdańsku ;) .

    Anonimowy 12:26 - Ma ona na imię Dominika . Po prostu ksywa pochodzi od jej nazwiska , ktoś kiedyś tak do niej powiedział i tak zostało . Ona pozwala tak do sb mówić więc już dla wszystkich jest raczej Klozą lub Klozusią ;pp .

    Anonimowy 12:49 - No ja właśnie też tak myślałam ; D

    Anonimowy 12:58 - Oj nie , nie xdd . Nie dziele ich jakoś na tą lepszą i gorszą . Każda z nich jest inna i każdą lubię inaczej . Mogę powiedzieć jedynie tyle że Pati znam dłużej i z nią więcej przeżyłam po prostu ona jest dla mnie jak siostra ;> . A z Klozą przyjaźnimy się trochę krócej no i trochę różnie bywało . Ale generalnie obie są mi bliskie ; D .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .