niedziela, 28 sierpnia 2011

Góra na bosaka , Gubałówka i Morskie Oko ;> .

Dzisiaj kolejne relacje z moich tegorocznych wakacji w Zakopanym ; D :

Góra na bosaka - wieczorem pierwszego dnia Daria i Adrian wpadli na pomysł żeby się przejść  a że domek mieliśmy koło takiej góry no to wymyślili  żebyśmy tam poszli ;> . Więc ja , Tita , Pati , Daria , Adrian i Fado - pies wyruszyliśmy ; D . Generalnie wszystko było by ok gdyby nie to że Adrian ciągnął nas jeszcze dalej i dalej ; > . A ja miałam złe - bardzo złe buty na taką przygodę ; P . No i w końcu mi pękły . ; o . No ale trzeba było iść dalej no i potem jeszcze zejść . Pati dała mi swoje skarpetki ; D ale potem obydwie uznałyśmy że lepiej iść na boso potem jednak Pati ubrała buty ale za to Daria zdjęła i szłyśmy na boso ; >> . Było masę pokrzyw , kamieni i tp . A potem jeszcze biegłyśmy z góry no i ja się wywaliłam coś se ze stopą zrobiłam ; D . Oł je je PÓJDĘ BOSO ; DD . A jak zeszliśmy to myślała  że Adriana zabiję ; pp .

Gubałówka - pod górę pojechaliśmy wyciągiem < co Daria nazwała wyciorem ; DD > , potem szliśmy spory kawałek ale przynajmniej prosto a nie pod górę czy w dół . Na Gubałówce kupiliśmy sp. papierosy które wystrzelały - coś takiego ;> .W drodze spotkaliśmy taką cudowną krowę ;> . Która mnie polizała < heh > .  A Tita kupił se strój górala i z tą fajką wyglądał cudownie . ;> . Potem jeszcze poszliśmy na takie samochodziki które tak fajnie jadą ;> . Rok temu wywaliłam się tam więc w tym roku już nie cisnęłam tak mocno . A potem schodziliśmy w dół , oj tak oczywiście głupia Ja znowu ubrałam złe buty ; D . Które też po jakimś czasie mi pękły , jakie szczęście że Pati wzięła sandały ze sb do Zakopanego  ; > .

Morskie Oko -  no tak to była najbardziej męcząca wyprawa ze wszystkich , bardzo , bardzo długa wyprawa  ;> . Ja i Daria wyrwałyśmy na sam początek , nie wiem jak to się stało ale po jakimś czasie wszyscy nas wyprzedzili , a moi rodzice nawet nie doszli ; D . Tak wtedy to marzyłam tylko o piciu ; > . Ale Morskie Oko bardzo ładne ;) .























6 komentarzy:

  1. Bylam na morskim oku

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam łazić po górach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha I jak sie fajniej chodziło ? W butach czy tak na boso ??? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - heh . ; D . Na boso bolało xd .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .