poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Koncert Ewy Farny w Wejherowie 27.08.2011 r .

W Sobotę był koncert Ewy Farny w Wejherowie i to za darmo ; D . Więc ja , Pati , Daria i Kloza i jej ciocia postanowiłyśmy wykorzystać to i pojechałyśmy na ten koncert ;] Było super , prawie straciłam głos . Co do Ewy Farny jest ona na pewno  jedną z najlepszych wokalistek w Polsce , ma super głos i wgl . jest bardzo utalentowana a do tego taka młoda ; D . Po tym gdy zaśpiewała ostatnią piosenkę wyruszyłyśmy po autograf i zdjęcie z nią , skakałyśmy przez barierki , pchałyśmy się , cisnęłyśmy w jakimś tłumie no i tak stałyśmy se dwie godziny aż tu dochodzimy do barierki a ochrona do wszystkich z tekstem : Koniec rozdawania autografów , proszę się rozejść . No myślałam że mnie coś trafi no . Kurde może się człowiek wkurzyć no nie .?? xd . Tyle stania a tu nic . No jeszcze trochę postałyśmy no ale zaczął padać a raczej lać deszcz i była burza ; D , coraz więcej osób rezygnowało i jeszcze ta ochrona coś tam gadała ;/ . Więc i my po jakimś czasie poszłyśmy . Szkoda że nie zdobyłam tego autografu i nie mam z nią fotki no ale cóż ... życie i tak dobrze że byłam na tym koncercie xd .



Nagrałam jeszcze filmik z koncertu taki no wiecie nie jakiś wspaniały no ale dobrze że jest przynajmniej  takie coś ; d :


Byliście kiedyś na koncercie Ewy Farny a może byliście nawet na tym koncercie .??x d

4 komentarze:

  1. świetnie była ubrana, kiedyś bardzo lubiłam jej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie miałaś. Ja byłam w Wejherowie, ale na koncercie Farny niestety nie

    OdpowiedzUsuń
  3. a bylam w tym roku nawet na jej koncercie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam na jej koncercie hmm... na zakonczenie wakacji rok temu :D dotarłam pod sam koniec i to w towarzystwie osób które znały aż jedną jej piosenkę, ale było warto :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .