piątek, 12 sierpnia 2011

Niki and Pati - odcinek 1 . ^^

Jestem tak strasznie wykończona po tym dniu xd . Tak cały dzień kręcenia filmików i robienia zdjęć jest naprawdę trudne i wyczerpujące ; d . Ale tak czy inaczej było warto chociażby dla tej cudownej zabawy ;) . Znowu tak strasznie się naśmiałyśmy . I było mega ;] . Nie wiem czy filmik wyszedł tak jakbym tego chciała ale no cóż to był nasz pierwszy oficjalny filmik ;) więc proszę bądźcie wyrozumiali . ^^

Na początek kilka zdjęć :











I proszę bardzo , oceńcie sami ; D :


Co sądzicie o tym filmiku .? Chcecie żebyśmy robiły więcej filmików .??

ps . Wiem że wyglądam jak jakaś debilka xd no ale miało być śmiesznie więc staram się tym nie przejmować ;) . 

19 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, genialne!

    U nas na blogu pojawiła się nowa notka- o współpracy z firmą Synesis. Serdecznie zapraszamy, bo naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się nie naprzeklinałam w ciągu roku co wtedy ;>>
    xd

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki ;D
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga :)Zapraszam na mojego (nowy post)

    tatarek-tatarek.blogspot.com


    tatarek

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmmmmmmmm jakby to powiedziec myslalam ze to bedzie cos fajniejszego aaaaaa to jakas beznadzieja totalna tylko sie wyglupiacie i nic wiecej....ŻENADA
    a i przy tej kolezance wygladasz trochee grubo
    nie ubieraj sie tak szeroko w te koszule bo to tylko cie poszerza
    POZDRAWIAM papa:) licze na cos lepszego wkorotce
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy 20:02 - Tak jak napisałam wcześniej jest to nasz pierwszy filmik i nie wyszedł on do końca tak jakbym tego chciała . Tak wiem że wyglądam przy niej grubo , generalnie Pati jest raczej bardzo szczupłą osobą no a ja raczej uważam się za grubą . ;)- tak się jakoś dobrałyśmy ; > . Ale nie uważam żeby szerokie bluzki pogrubiały raczej przeciwnie ;P . Spk masz swoje zdanie rozumiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się - fotografia potrafi człowieka wymęczyć, ale ja kocham to zmęczenie :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje bardzo za te mile slowa, rowniez dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śmieszne zdjecia ;d

    zapraszam na rewanż do mnie :)
    www.hilda-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywnie ; ))
    zapraszam do mnie http://sufficientlifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ten filmik ... ŻENADA !!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .