poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Osiek 2011 ;]

Wczoraj wybrałam się z babcią i dziadkiem do Osieka - do miejscowości która strasznie dużo znaczy dla mojej rodziny ;) . Z Osieka pochodzi mój pradziadek od strony dziadka ; D . Mamy tam rodzinę , a moi dziadkowie mieli tam kiedyś dość spory kawałek lasu z domem - to było dość dawno jak moja mama była gdzieś tak w moim wieku no i starsza . ;> . Potem to sprzedali ;< . No niestety ;< . Moja mama zawsze mi mówiła że spędzała tam dość sporą cześć wakacji ;) . No a wczoraj pojechaliśmy do jednej rodzinki , pokupować pamiątki i jakieś tam drobiazgi , pochodzić trochę po Osieku , na obiad , do drugiej rodzinki ;> , na msze - tylko że ta msza to była taka zupełnie inna - taka fajna i wyjątkowa ;> ( wgl. odbyła się ona na polanie , śpiewali , tańczyli - coś wspaniałego ;) ) , na kolacje , przejść się iiiiii..... No i właśnie mieliśmy takie szczęście że wczoraj właśnie w Osieku był koncert PERFECTU dowiedzieliśmy się o tym zupełnie przypadkiem . Koncert miał odbyć się o 21 ;> . Ten zespół dobrze znam od najmłodszych lat . Gdy byłam malutka tata opowiadał mi o tym zespole , puszczał mi ich piosenki , a ja uczyłam się ich na pamięć  ;) .  Tak ten zespół zawsze będzie dla mnie dużo znaczył . Niestety nie zostaliśmy na całym koncercie bo musieliśmy wracać do domu . No właśnie wróciliśmy strasznie późno i byłam tak zmęczona że od razu umyłam się i poszłam spać ;> . A dzisiaj wstałam jakoś przed 11 ;> . Wczorajszy dzień był cudowny  i nawet pogoda nam dopisała , a ja już rozumiem dlaczego moja mama tak bardzo kocha te miejsce - jest tam wspaniale ;] .







Przepraszam że te ostatnie zdjęcie - z koncertu takie przez głowy ale stałam gdzieś w czwartym rzędzie no i inaczej się nie dało ; D . I wgl. jestem załamana tym jakie mój aparat robi złe zdjęcia ;// - muszę w końcu kupić tę lustrzankę ; > .

Byliście kiedyś w Osieku .? A wy macie takie miejscowości co dużo znaczą dla waszych rodzin .? Lubicie "Perfect" .? 

12 komentarzy:

  1. Moje miejsce to Różan czyli działka, na której aktualnie jestem :)
    http://tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zadam ci pytanie jesli mozna, odbiegajace od tego co dzisiaj napisalas:)... jaki byl powod dla ktorego zalozylas swojego bloga???
    chcialasa stac sie na swoj sposob ''popularna'' czy nudzilo ci sie w domu i to wymyslilas???
    bo po co opisywac swoje zycie na blogu dla obcych ludzi jesli jestes taka mloda, po co wstawiasz te wszystkie zdjecia, na ktorych wydaje sie ze pozorujesz swoje usmiechy i ruchy tylko po to by pokazac jak swietne masz zycie?
    Licze na odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, ostatn ie jest bardzo ciekawe :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy 13:44 - bloga chciałam pisać już od dawna , miałam kiedyś kilka ale te blogi nie były o moim życiu . ;> .Nie było jakiegoś konkretnego powodu po prostu chciałam pisać i zamieszczać zdjęcia . Wiele osób pisze blogi więc to raczej nic nadzwyczajnego . Wcale nie nudziło mi się w domu ani nie chciałam stać się jakaś tam "popularna" po prostu lubię pisać i uważam że prowadzenie bloga to bardzo ciekawa i fajna sprawa. Opisuję swoje życie nie tylko dla ludzi ale też dla sb - i to raczej przede wszystkim . Na punkcie zdjęć mam hopla odkąd tylko pamiętam . Po prostu lubię mięć wszystko uwiecznione więc zawsze robię zdjęcia. Czy to jakieś zwykłe wyjście z przyjaciółmi , dyskoteka czy wakacje . Nie znasz mnie więc dlaczego oceniasz od razu że mam świetne życie .? Blog nie jest całym moim życiem i nie piszę na nim wszystkiego . Czasem bywa lepiej a czasem gorzej . Po prostu nie piszę o tych gorszych momentach , piszę o jakiś wydarzeniach w moim życiu o tym co robiłam danego dnia i tp ;) .
    Pozdrawiam . ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za przemiły komentarz < 3
    Jednak są mili ludzie ; **.
    Jasne obserwuje.
    Też będę częściej wchodzić i komentować.
    Ja mam nadzieje że rewanżyk będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę jak się trafiło :D
    zabiegany dzień, pełen wrażeń, lubię taki czas, kiedy coś się dzieje :D
    msza na świeżym powietrzu? to dobre by było, bo zawsze coś innego, ciekawego i na pewno bardziej atrakcyjne dla wiernych. ale pierwsze o tym słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Charmi - oczywiście , jeśli będę miała tylko taką możliwość to się zrewanżuję ;> . A i nie ma za co ;)

    Pati-MyWorld ♥ - No bo moje fony mi nie dają takiej możliwości ;// . Ale jak się spotkamy to ci wszystko opowiem xd .

    MuffinMonsters - ta ja też kocham taki czas kiedy tyle się dzieję wtedy czuję że żyję ;) . Tak ta msza była bardzo ciekawa . ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje miejsce to Golczewo. Kd po wojnie Polacy zajęty to miejsce moi pradziadkowie zajęli jeden z tamtych domków. Wychowała się tam moja babcia i w połowie moja mama , ciocia i dwóch wujków,bo bardzo często tam jeździli. Teraz ja wraz siostra jestem tam w każde wakacje przynajmniej na kilka dni . ♥ Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .