czwartek, 11 sierpnia 2011

N&P 1 - Wpadki podczas kręcenia ^^

Dzisiejszy deszczowy i pochmurny dzień spędziłam w domu ale pod wieczór przyszły do mnie Pati i Daria .
Ja i Pati już dawno chciałyśmy kręcić filmiki , kiedyś coś tam było ale nikomu tego nie pokazałyśmy . Ale te brzydkie i nudne wakacje ; D postanowiłyśmy wykorzystać no i dzisiaj kręcić nasz pierwszy oficjalny ;) filmik . Myślałyśmy że dzisiaj damy radę go skończyć no ale niestety nie mamy nawet połowy ; P . Ale to nic nie szkodzi przynajmniej jutro nie będziemy się nudzić . Daria bawi się w kamerzystkę i nie tylko ;) . A my dajemy czadu Heh . Jutro możecie spodziewać się filmiku < tak myślę > ale puki co mam dla was nasze dzisiejsze wpadki podczas kręcenia . 
Ale najpierw mam dla was cudną  fotkę powalonej ale kochanej Patrycji ^^ 

Proszę bardzo możecie się z nas pośmiać : 



Jak wam się podoba ? Czy wy nagrywacie / nagrywaliście kiedyś filmiki .? ;)

Ps . przepraszam was za mój śmiech ale no nie dawałam rady ; D

26 komentarzy:

  1. haha, strasznie pozytywne ;)
    czekam zatem na całość !
    jasne że nagrywałam masę, z muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, super ;P nagrywam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej to było świetne ! :D pomysłowe i z humorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha! Trochę się uśmiałam! :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha;) Fajne i bardzo pozytywne;) Super okularki.

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jej wietny ten filmik, tak ja nagrywam ;d i zawsze coś jest nie tak jak sie nie śmioeje to sie plącze i nie mgę wypowiedzieć prostych słów haha :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie z siebie zrobiłyśmi debilki xDDDD
    Jakiego ja mam Faca .;o xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. A i czemu dodalas moja fote .?? ;o xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. OO ja też robiłam takie filmiki z przyjaciółka, miałyśmy nawet własną stronę ,ale przy pierwszy filmiku skończyło się na tym ,że wszystkie leżałyśmy na ziemi i się śmiałyśmy. Miałam też taki z kuzynką,ale był słaby. To nie takie łatwe nagrywać takie filmiki. ; P Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pati-MyWorld ♥ - po 1 była / jest na moim laptopie ; D po 2 jest śliczna < heh > ;) .

    OdpowiedzUsuń
  11. rozweselające;] dziękuje za komentarz i dodanie mnie do obserwowanych;] również obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te wpadki, smieszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe, ale się uśmiałam :D:D
    świetny filmik ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, świetny ten filmik, nie mogę się doczekać aż obejrzę go całego i gotowego :)

    U nas pojawiła się nowa notka poświęcona współpracy z firmą Synesis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami też nagrywamy z koleżankami filmiki ;p
    już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcie - bardzo pozytywne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kiedyś nagrywałyśmy iśmiechu było mnóswto ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. heh :D mi sie podoba bardzo podoba :D
    ja osobisci enagrywalam siostre a za kazdym razem gdy ogladalsymy to smialysmy sie do lez :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie Wy jesteście fajne! takie miłe, roześmiane:) a ty masz zarąbisty śmiech i głos! chciałabym taki mieć:) ogólnie - świetny filmik!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Agata - heh bardzo ci dziękuję / dziękujemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .