niedziela, 28 sierpnia 2011

Skocznia i Krupówki ; > .

Na skoczni w tym roku byłam dwa razy . No ale za tym drugim razem ja , Pati , Daria , Adrian i jego rodzice wjechaliśmy wyciągiem na górę . Jak jechaliśmy do góry to było w miarę no ale jak w dół to miałam uczucie jakbym spadała ; D . Co do skoczni no to wygląda naprawdę fajnie . Należę raczej do odważnych ludzi ale tam nie skoczyłabym w życiu ;> . Ja , Pati i Daria robiłyśmy se wąsy z włosów xd żeby być jak Adam Małysz heh ;> Co do Krupówek no to byliśmy tam oczywiście kilka razy . Jakoś nie kupiłam w tym roku tam za dużo rzeczy bo szybko mi się skończyła kasa ; < . No ale ja i Daria zrobiłyśmy se po 3 pasemka i tatuaż ;> . Kupiłam se tam też takie pyszne picie w takiej boskiej butelce ; D .












Jak patrzę na te wszystkie zdjęcia z Zakopanego to chce mi się ryczeć ;< . No bo to już zbliża się koniec wakacji , trzeba czekać aż 10 miesięcy żeby znowu było tyle luzu i wgl . Kiedy to zleciało .? Pamiętam jeszcze jak był koniec roku szkolnego . Tak ogólnie to czas leci za szybko ; < . ! 

1 komentarz:

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .