sobota, 27 sierpnia 2011

Słowacja , Tatralandia - Aquapark na Słowacji 2011

No więc jestem już w domu ;< . Tak wiem miałam pisać ale nie miałam wgl. wolnego czasu , ale to dobrze lubię gdy tak dużo się dzieje wtedy czuję że żyję ; > . Teraz jest trochę do nadrabiania więc trochę was pomęczę xd . Ale mam nadzieję że wszystko w miarę szybko i przyjemnie dla was nadrobię . Co do zakopanego było bosko , bosko , bosko xd . Pogoda była cudowna - było tak ciepło że aż za ciepło xd . Normalnie płakałam jak jechałam do domu ;< . Zwiedziliśmy tak dużo że bolą mnie chyba wszystkie kości jakie są możliwe . Ale o tym co tam się działo w tym i w kolejnych postach . Mam nadzieję że za rok znowu Zakopane ;> .

Dzisiaj oprócz krótkiej relacji z zakopanego chciałam wam napisać o tym na co Ja , Pati i Daria czekałyśmy cały rok czyli o Tatralandi - Aquaparku na Słowacji . Jest tam no bajecznie . Obiecaliśmy sb że będziemy na każdej zjeżdżalni i w każdym basenie no ale Adrian nigdzie nie chciał z nami chodzić xd no i trzeba było czekać na pontony i tp , a tego było tak dużo że nie daliśmy rady być nawet na połowie ;< . Ale i tak było tam tak super ;> . Najlepsze zjeżdżalnie : cała czarna - nic nie było widać , a cały czas spadało się w dół no i była długa , tornado - jechało się w pontonie w dwie osoby , jechało się szybko potem na dworze wpadało się w tornado ;> , "Boomerang Raft Ramp " - jechało się też na pontonie dwuosobowym w duł i w górę nie wiem jak to określić ale wiem że to było takie straszne że nie mogłam złapać oddechu ;> . Podsumowując było genialnie i za rok znowu musimy tam jechać ;> . Byliście kiedyś w tym aquaparku .?? .

Zdjęcia z jazdy na Słowację i z Tatralandi :














ps. co do fotek to na razie mam tylko moje dostane jeszcze te z aparatu Pati i Adriana ; D 

6 komentarzy:

  1. fajne te baseny w tatralandii:)
    ogl jakoś lubię Słowację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w Grecji, a aqua parku, było cudnie!

    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham aqua parki :)))))

    zapraszam do mnie do obserwowania;)

    http://failienn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie, przy okazji u mnie konkurs :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki;] to się wybawiłaś:)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post;]

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .