czwartek, 4 sierpnia 2011

T & D & P & N ^^ .

Dzisiaj dzień  spędziłam z Titą , Darią i Pati . Zresztą bardzo miło ;) . Postanowiliśmy pojechać na plaże no oczywiście do Jelitkowa ; D . Trzeba było wykorzystać tak ciepły dzień jak dzisiaj . Znowu się spiekłam że wszystko boli . ;< . A już najbardziej twarz która wygląda jak jakiś BURAK ^^ . Po plaży poszliśmy do maka na obiad ;) . Potem ja , Pati poszłyśmy z psami no i zgarnęłyśmy Talkosię - tak dawno jej nie widziałam że no trzeba się przyznać - stęskniłam się ;] . Trochę się zasiedziałyśmy na tym dworze no ale fakt naśmiałyśmy się ; d .

Fotki :









No właśnie na niektórych fotkach możecie zauważyć mojego " BURAKA " Hii . ;]

Ps. Chciałam was bardzo przeprosić za to że ostatnio nie odwiedzam waszych blogów , nie czytam ani nie komentuję postów ale obiecuję wam że to już niedługo się zmieni . Mam nadzieję że mnie zrozumiecie ;) .

10 komentarzy:

  1. ja zawsze ukrywam całą twarz przed słońcem, jakoś wolę mieć ją białą niż spaloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żdjecia fajne :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za słodki chłopiec na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe wiać twojego buraka, widać;p
    ale za kilka dni z czerwonego przejdzie w brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ;) Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie było : D
    a tym ostatnim zdjęciu wyszłam jak down :♠

    http://darii-givemeasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, super fotki ;D
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowa notka!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ! Pierwsze zdjęcie jest boskie ! I jest tam "Cisowianka" ;) :D

    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia, pełne pozytywu :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .