wtorek, 9 sierpnia 2011

♥ The Vampire Diaries - Pamiętniki Wampirów ♥

Właśnie jestem w trakcie oglądania i przerwałam tylko na chwilkę by do was napisać ;) . Z kolei dzisiaj o serialu " Pamiętniki Wampirów " .

O tym serialu wiedziałam już dość dawno ale nigdy nie było jakoś czasu ani okazji by go zobaczyć . Dopiero gdy dowiedziałam się o tym że mają go zamiar puszczać w TVN pomyślałam sb że zobaczę , a może okaże się fajny . No i właśnie gdy oglądnęłam pierwszy odcinek no normalnie byłam w szoku , polubiłam zresztą nie tylko ja ale cała moja klasa i tp . Od razu zrobiło się o tym głośno i każdy czekał na kolejny odcinek ;] . Lecz po jakimś czasie przenieśli ten serial na TVN7 < chyba > , a tam to już nikomu nie chciało się oglądać oczywiście każdy mówił że będzie oglądał w necie ale wiadomo jak to jest . ; D . Ale no całe szczęście jakiś czas temu serial znów wrócił do TVN . Tylko że miałam ogromne zaległości więc tydzień temu < bo teraz mam trochę więcej wolnego czasu > postanowiłam że oglądnę odcinki  od początku aż do tego który będzie leciał w TV . No i tak co wieczór robię. Oglądam 1,2,3 odcinki - to zależy . Znaczy jeśli chodzi o mnie to ja bym mogła oglądać to cały czas i tak długo jak się da no ale spać kiedyś też trzeba ; < . Puki co będę właśnie oglądała odcinek 11 a do poniedziałku muszę oglądnąć do 18 ;) . Dam radę ; D .

Nie wiem co ten serial w sb ma ale na każdym puki co odcinku płaczę . Jest to zdecydowanie mój ulubiony serial .;) . Uwielbiam go jest taki magiczny i tajemniczy eee ; D . Muszę również wspomnieć o cudownych aktorach którzy tam grają . Są bardzo utalentowani . No a ci faceci - same ciacha no nie . ; d??
Ja jestem zauroczona tym projektem i mam nadzieję że powstanie jeszcze dużo sezonów . Kocham , kocham , kocham ♥ ;)  .

Elena jest załamana po śmierci rodziców w wypadku samochodowym. Pewnego dnia do jej szkoły przyjeżdża tajemniczy Stefan Salvatore. Dziewczyna nie wie, że Stefan jest wampirem. Zakochują się w sobie. W ich mieście dochodzi do kilku zabójstw, które wyglądają tak, jakby ich sprawcą było dzikie zwierzę. Okazuje się, że to wampir Damon Salvatore - zabójczo przystojny i arogancki, ale i uwodzicielski starszy brat Stefana. Ponad wiek temu Damon poprzysiągł Stefanowi wieczne cierpienie, dlatego że był jego rywalem w miłości do pięknej Katheriny, której Elena jest potomkinią. Czy Stefan będzie musiał zabić Damona? Czy może w Damonie zostało coś z człowieka? Którego z nich wybierze Elena?








A wy oglądacie " Pamiętniki Wampirów " .? Co sądzicie na ich temat .? Jaki jest wasz ulubiony serial .?  A może znacie jakieś podobne seriale lub jakieś ciekawostki na temat tego .? ;) 


A ja tym czasem uciekam oglądać dalej . Pa pa ;] . 

18 komentarzy:

  1. ojej, wszyscy tylko te pamiętniki ;p ja tego nie będę napewno oglądać! oglądam jedynie glee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam PW :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham, kocham!
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. weź, nie nawidze tych całych imitacji wampirów.. wszystkie moje kumpele szaleją za tym. Moja przyjaciółka ma taką obsesje, że co ma jakieś święto muszę jej kupować coś o tematyce tych Wampirów.. w czwartek ma urodziny i już zamówiłam jej 4 część książki.. na walentynki dostała wszystkie 3 pierwsze i wciągneła w tydzień ;xx wykończe się niech już się one zakończą.. jak cię interesują wampiry wypróbuj serie książek Domu Nocy. Pierwsza część to Naznaczona.!!! Najcudowniejsza książka świata! Bardzo polecam! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakos nie przepadam za wampirkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Japierdziele ja ich KOCHAAAAM .!!!!!♥
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :)
    wpadlam tu jakos przypadkowo ale fajnego masz bloga i bede tu czesciej jesli i tobie spodoba sie moj :)
    pamietniki wampirow uwielbia moja siostra w twoim wieku:)
    zapraszam do obserwacji i zajrzenai do mnie,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomina mi to Zmierzch;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam ani razu i nie wiem czy zacznę :)
    może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też oglądam ten serial ! :D Czekam teraz na trzecią serie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham Pamiętniki Wampirów, a najbardziej Damon'a ;*
    Zapraszam do mnie
    www.wlasny-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Pamiętniki!
    Z utesknieniem czekam na kolejny sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;* I ♥ vampire ;D

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .