piątek, 19 sierpnia 2011

Zakopane 2011 ^^ .

Już tylko piszę posta i wybywam ; d . Całkowicie niespodziewany wyjazd bo do końca nie wiedzieliśmy czy jedziemy . Jadę ze swoją rodzinką , z Pati i Dari rodzinką i rodzinką jakiegoś Adriana ; > . Czeka nas cała noc podróży aaa ; D . No ale ja to lubię ;> , lubię jeździć ; D . Mam nadzieję że wybaczycie moją nie obecność na blogu ale jadę tam wypocząć , dobrze się bawić i tp a nie siedzieć przed kompem . Co prawda moja mama bierze swojego laptopa więc w miarę możliwości i jak będzie o czym to będę pisała posty ; D . Tylko nie wiem czy dam radę odwiedzać wasze blogi , postaram się gdy będę miała jakiś wolny czas ; > . A jeśli nie dam rady to obiecuję że to nadrobię jak wrócę ;] . A co wy robicie jeszcze w te wakacje .? Jedziecie gdzieś .? Życzę wam bardzo miłych tych ostatnich 12 dni wakacji ; D .

No to pa . ; D . 

18 komentarzy:

  1. akurat te z tego wpisu eosem 400d. zazwyczaj robię nim zdjęcia - to lustrzanka bez obiektywu.
    czasem pożyczam od koleżanki bardziej profesjonalny sprzęt, ale wiadomo - nie zawsze jest możliwość ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu, mam słabość do tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrej zabawy i udanego wyjazdu ; ))
    zapraaszam do mnie ; >>

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Już jest dostępna nowa piosenka mojego zespołu! Zapraszam do przesłuchania: http://www.youtube.com/watch?v=TlfEwt6CGrU
    Będę bardzo wdzięczna za umieszczenie tego linku w notce bądź na facebook. Z góry dziękuję!
    Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm Zakopane!! Jak dawno tam nie bylam :) sliczny blog :*

    obserwujemy?
    www.sarawplace.blogspot.com :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego pobytuu ; ) u mnie nowa notka - enchaaanel.blogspot.com, zapraszam ; * ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdu ;)
    Zapraszam do mnie http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chciałam pojechać do Zakopanego ;D może za rok się tam wybiorę ^^
    udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie konkurs, zapraszam ;)!
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa kolekcja H&M. Zapraszam na www.ADRRRIANNE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego wyjazdu. ; )
    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .