wtorek, 9 sierpnia 2011

" Zdążyć przed śmiercią " - Lista .

Dzisiaj wpadła do mnie Pati w celu napisania listy . Lista pod tytułem " Zdążyć przed śmiercią " . Czyli pisałyśmy punkt po punkcie rzeczy które postanawiamy spełnić do końca swoich dni ; D . Ten pomysł wpadł nam do głowy już jakiś czas temu ale dopiero dzisiaj go zrealizowałyśmy . Naśmiałyśmy się przy tym aż do bólu ; D . Niektóre punkty są naprawdę genialne ; D . Puki co na mojej liście jest 108 punktów ale przez najbliższe trzy dni będę tam dopisywała co mi się przypomni lub wpadnie do głowy , potem listę zamykam . I do dzieła spełniam wszystko no i skreślam ; P . Co sądzicie o takiej liście .? Robiliście kiedyś coś takiego lub coś w tym stylu .?



52 komentarze:

  1. jak Ci kolesie z mtv :> dobry pomysł, też muszę nad czymś takim pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też pisałam taką liste. Ale to było w 2 podstawówce i gdzieś ja straciłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie które marzenia są nierealne :(
    piosenka śliczna :) nadaje się do dzisiejszej notki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista to na prawdę dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ewentualniexja - no a ja właśnie żałuję że nie napisałam takiej listy wcześniej ; D . Czym się jest młodszym tym ma się bardziej powalone pomysły ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł ;) I lubię tę piosenkę ^^


    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    Nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha no. Ma się powalone xd Co do poprzedniej notki to też uwielbiam Pamiętniki wampirów ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie robiłam takiej listy;D

    OdpowiedzUsuń
  9. heh kiedys sama zrobilam taka liste i chronilam ja przed swiatem maila wtesdy chyba 12 lat ale po czasie zauwazylam ze czesc rzeczy ktora wtedy wydawala sie dla mnei bardzo wazna jest irracjonalna i bezsensowna i ze wcale tego nie chce :)
    ale kilka mis ie spelnilo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie slyszalam o takich chlopakach w gazecie ktorzy przez to stali sie w pewnym sensie znani bo wlasnie zrobili taka liste i ja spelniaja;)
    A piosnke Beyonce b.lubie w ogole fajny jest jej nowy album.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie wymyśliyści, podoba mi sie :)
    zapraszam do mnie mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne też nawet dodam cię do obserwowanych ! :)
    miłego dzionka :]

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robiłam nigdy czegoś takiego ale brzmi interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie robiłam czegoś takiego ;p ale widze że fajnie się przy tym bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej zajebisty pomysł laski! ;) Może też się skusze na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ci dziękuję, za takie miłe słowa. Mi też strasznie twój blog się podoba. Już się dodałam do obserwatorów i na pewno będę wpadać częściej. Fajnie, że jesteśmy w tym samym wieku. P.S. Fajny pomysł wymyśliłyście, no i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. heh fajne foty też se dziś zrobię tą listę :* ♣

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł:D obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tą piosenkę <3
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny pomysl z ta lista!

    swietny blog, obserwuje i licze, ze wpadniesz do mnie <33

    xoxo, Iza ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. na MTV jest nawet taki program "zdążyć przed smiercią " uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pomysl ;d ja jeszcze takiej listy nie robilam ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak robię :)
    ZAPRASZAM DO MNIE tatarek-tatarek.blogspot.com
    Czy mogłabyś mnie informować o nowych notach, bo bardzo mi się spodobał ten blog? Byłabym Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lista jest dobrym pomysłem!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hehe, świetny pomysł ♥ ;)
    Chyba sobie spróbuje, jeśli nie będziesz mieć nic przeciwko :D
    Supeeer blog! Jest genialny, dodaje się do obserwatorów oczywiście! Liczę na to samo :)
    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny pomysł na nude ! :)

    zapraszam do mnie, jeśli oczywiście masz ochote :)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy - Okey ;)
    Aś ♥ - nie , nie mam nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha :) Bardzo fajny pomysł z tą listą ! Jak będzie się starszym i się to przeczyta to można będzie się uśmiać :) A co do całego bloga - super ! ♥ Zapraszam do mnie . Skomentuj i dołącz do obserwatorów , jeśli Ci się podoba , a odwdzięczę się ty samym !

    agucz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy pomysł z tą listą :)

    zapraszam do mnie
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł ;)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm ciekawy pomysł :) Ale ja nigdy nie robiłam czegoś takiego . Działam spontanicznie i mam określony jeden cel. :)

    Fajny blog- obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  33. hah! Sama ostatnio sobie myślałam co muszę zrobić w moim życiu! Świetne!
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo, fajny pomysł :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog taki zwyczajny ale ma coś w sobie może dlatego że piszesz od tak w nim i to daje jakby taką 'magie';)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podzielisz się z nami kilkoma rzeczami z listy? XD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł i myślę, że coś takiego też zrobię ;D Fajno, fajno.
    Nikii - otagowałam Cię w poprzednim poście, ponieważ prosiłaś mnie o to 3 posty temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mhm , fajny pomysł . zapraszam do mnie . : *

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł i fajny blog :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog ;)
    Zapraszam ♥
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog . Nie myślałam o takiej liście to może wydawać sie głupie ale śmierć mnie przeraża . : DD

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć! Zapraszam na bloga http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Przepraszam za spam, ale ten blog jest naprawdę świetny, a wiele osób o nim jeszcze nie wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tez miałam taką listę zrobić jakiś czas temu,ale brak czasu itp. ale mam nadzieje,że twoja lista bd spełniona ; >

    OdpowiedzUsuń
  44. Deriff - no cóż w sumie to takie sekretne trochę ; D ale z 2 mogę powiedzieć . np . zobaczyć spadającą gwiazdę , nauczyć się Chińskiego ; d

    Hoopy Style - aha , okey ;)

    Klaudia - Mnie również przeraża ; < .

    Anonimowy - spk . nie ignoruję żadnych komentarzy . A co do bloga - racja bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny pomysł z tą listą :D .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .