wtorek, 30 sierpnia 2011

Zmiany na blogu . ! ; > .

Jak już pewnie zauważyliście są zmiany na blogu ;] . Tamten wygląd już mi się znudził i to był raczej taki początkowy ; D . Nie zmieniłam tylko wyglądu bloga ale zmieniam też tematykę : oczywiście będę pisała dalej o swoim życiu , o tym co się w nim dzieje ale będzie tu więcej mody , będę pokazywała wam co kupuję na zakupach oraz będę się starała robić dla was Outfity ;> - nie wiem czy będzie to za często no ale dopiero zaczynam . ! Również jakoś w tym tygodniu ruszą reklamy . No i będziecie mogli mnie już śledzić na innych stronach jeśli macie tylko taką ochotę . ; ] .


Co ja takiego zmieniłam : 
- wygląd bloga 
- trochę tematykę bloga 
- dodałam kilka nowych gadżetów 
- dodałam strony 
- podałam wam linki moich stron ( są na razie tylko 3 ale to oczywiście nie wszystko , po prostu muszę trochę ogarnąć resztę stron ale na pewno już nie długo dodam resztę linków ) 
- w tym tygodniu ruszą reklamy ( taką mam nadzieję ) 
- będzie nowy nagłówek - tylko nad nim muszę trochę popracować no i zrobić zdjęcia ;> . 
i to chyba tyle . Zresztą chyba każdy widzi co są za zmiany ;) . 
Mam nadzieję że teraz zacznę zajmować się blogowaniem całkiem na poważnie . 


A wam jak się podoba nowa odsłona tego bloga ? 

17 komentarzy:

  1. wygląd ładny, bardziej przejrzysty :)
    Już czekam na Twoje propozycje outfitów ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej mi sie ten podoba ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny i taki dziewczęcy! ;***

    Zapraszam do mnie, też zmieniłam gruntownie mojego bloga, tyle, że ja zaczęłam od początku . . .

    http://teaandnewpaper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to teraz wygląda;)
    czekam na nagłówek;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! co za zmiany ! bardzo mi się podoba to !

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;)
    zapraszam do mnie
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie zmierzasz w bardzo dobrym kierunku, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mi sie podoba ;d
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie ;) mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. blog wygląda bardzo fajnie :)oczywiście obserwuję i czekam na modową notkę ;)
    Pozdrówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się wygląd bloga- czekam na outfit :)
    pozdrawiam!

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie sklejki ze zdjęciami. ;d

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .