środa, 31 sierpnia 2011

Zmiany - nowa ja ; D .

Dzisiejszy dzień od rana był w samych stresach i strachach ;> . No ale po jakimś czasie stał się bardzo dobrym dniem ; D . Tak o 10.00 znowu pojechałam z Pati , jej mamą , moją mamą i Titą do dwójki znowu po to by dowiedzieć się czy Pati dostanie się do tej szkoły . No i dzisiaj dyrektorka powiedziała że będzie dzwoniła no i jedziemy samochodem a tu telefon z informacją że Pati dostała się do dwójki ;> . Tak , tak , tak ;] . Co prawda nie dostała się do mojej klasy tylko do tej z Niemieckim no ale ważne że jest w tej szkole ; ] . Potem pojechaliśmy do salonu z piercingiem bym zrobiła se kolczyk w nosie . Oj tak dawno o tym marzyłam . Tak się bałam i panikowałam że nie wiem co . A to nawet nie bolało tylko potem nie czułam że mam nos xd . Jeszcze potem miałam mały problem z wymianą kolczyka ale generalnie jest ok . ;> . Następnie pojechałam do fryzjera no i tam zostałam już sama no bo nie chciało się im na mnie czekać . Fryzjerka zrobiła mi nową fryzurę , pofarbowała włosy - tak , tak od dzisiaj jestem czarna ;> . I jeszcze zrobiłam se tam dwie kolejne dziurki w uchu ; D . To też nic nie bolało . Tego bałam się już mniej ale i tak panikowałam xd . Ja jestem zadowolona w 100 % ;> . Co do kolczyka w wardze o którym pisałam w jakimś poprzednim poście - nie robiłam ponieważ nie wiem jak patrzą na takie rzeczy w tej szkole do której idę . Może zrobię se go kiedy indziej - no cóż zobaczę jak zareagują na kolczyk w nosie ; D .

Kolczyki : 


I ja ^^

Jeszcze dzisiaj mama kupiła mi lakier który jest chyba z rossmannu ; > . 


Jak ja lubię takie zmiany ;] . A wam jak się podoba moja nowa fryzura / kolor / kolczyki .? 


13 komentarzy:

  1. Ładny kolor włosów. Kocham kolczyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyk w nosie to dla mnie zły pomysł, kolczyki w uchu - super, a zmiany koloru włosów praktycznie nie widać :)Może na innym zdjęciu...

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow masz kolczyka w nosie :)
    super wygląda u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiany na + :)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor;] pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłaś sie ;) Myślałam na początku ,że na "emo" x d ;) Ale ladnie ci tak ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba 3 razy napisałaś (se) tak się nie pisze

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - sorry ; D . Staram się nad tym pracować ; ]

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się długość Twoich włosów !
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .