sobota, 24 września 2011

2 : 2 . ! ; D

Dzisiaj między innymi zostałam < w sumie > wyciągnięta na mecz ; o . Zupełnie nie wiedziałam jak mam się zachowywać i wgl , ale poszłam i szczerze wam powiem że nie żałuję . ;pp . Chyba robi się ze mnie kibic xd . Dzisiaj powiedziałam że będę teraz chodzić na każdy mecz no i powiedziałam to za głośno i przy osobie która oczywiście będzie mnie do tego motywowała ; > hehe . No ale nie ważne ; D .

Arka Gdynia - GKS Bogdanka Łęczna 

2 : 2 . 

                                                   

      
ps1 . dzisiaj byłam również w schronisku powodem było to żeby zapisać się jako wolontariuszka wraz z koleżankami . Niestety można dopiero po ukończeniu 15 roku życia . : << . No ale oczywiście ja i Pati wyszłyśmy zaryczane więc tak do tematu proszę klikajciieee . Biedactwa ; << . 

ps2 . w sumie niby jest lepiej ale sama nie wiem .Wiem że ostatnio trochę narzekam ale sama nie wiem co się ze mną dzieje -,- .Czegoś ciągle mi brakuje no ale czego .?? . -,- . 


uwielbiam < 33 . 

8 komentarzy:

  1. my mamy w szkole wolontariat i jestem już wolontariuszką 2 lata :) wspaniała rzecz mogę pomagać innym a jednocześnie robić to co kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie! ja tez chce na mecz ale wisły kraków! :)

    http://pati-chica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się tym w sumie nie przejmuję tylko żal mi tego że psują mi chęć do prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. tata chce mnie zabrać na mecz.. ale nie wiem czy to dobry pomysł :D
    Twój blog też mi się podoba i oczywiście obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na meczu byłam chyba ze 2 razy w życiu może ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero teraz przeczytałam komentarz o moim wzroscie :p mam 157cm

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piosenkę :)
    Chodzę na mecze, w których grają znajomi :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .