niedziela, 18 września 2011

♥ Afromental - Gdynia 2.09.11r. Koncert ♥

Po pierwsze chciałam was bardzo , bardzo przeprosić za to że nie pisałam przez jakiś czas . No ale tym razem mam usprawiedliwienie ;] a mianowicie rok szkolny ; o właściwie jego początek . Tak , jest strasznie dużo do ogarnięcia i wgl . ; < . Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do tylu godzin w szkole no i liczmy jeszcze moje 40 minutowe dojeżdżanie do szkoły ; o . Mam nadzieję że to wszystko się zmieni ; D . No ale nie będę już was dłużej zanudzała , więc przechodzę do tematu postu . Po pierwszym dniu w szkole doszła do mnie bardzo miła wiadomość , Afromental miał koncert i to w Gdyni - nie mogłam / mogliśmy tego przegapić ;p . Oj tak to było coś ; D . Nie zapomniane chwile , zespół dał taki niesamowity koncert że tak łatwo to z mojej głowy nie wyjdzie - no i dobrze ; p . Po koncercie udało się nam dostać autografy , a Darie nawet przytulił Łozo - mała szczęściara ;pp . Kocham Afromental ♥  ;] .

Wrzucam filmik mojego wykonania i parę zdjęć oraz pochwalę się autografem ; PP :





a jak wam leci rok szkolny .? xd . byliście kiedyś na ich koncercie .? lubicie Afromental .? 

25 komentarzy:

  1. Mi są obojętni - ani nie jestem ich wielką fanką, ale też nie, że ich nie lubię.. Lubię od czasu do czasu coś posłuchać :)

    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej będzie mi miło! ;)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na tym koncercie :))
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam iść na ich koncert, ale nie wyszło :) lubię kilka ich piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze, Afromental ;) super :)
    Serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania jest bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych (przesyłka gratis :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę masz bardzo fajny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. rok szkolny leci wyjątkowo szybko ;) afromental lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci! Super koncert!


    Jestem początkującą osobą jeśli chodzi o fotografie, więc proszę ludzi o ocenę moich prac, skomentujesz je? Mam się nadal rozwijać? Z GÓRY DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ; ) nigdy nie byłam na ich koncercie , ponieważ nie jestem ich jakąś wielką fanką , lecz słucham ich piosenek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam ;x Ale Łozo jest cudny cudny cudny!!!
    Właśnie wróciłam po długiej przerwie i mam świetny pomysł na notke, ale żeby mi to wyszło muszę mieć dość sporo pytań pod notką. Było by miło gdybyś zajrzała i zadała jakieś! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, poszłabym teraz na taki koncert ;D .
    u mnie w mieście grali chyba 2 lata temu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ich! Łozo moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no to gratuluje :D ! ja osobiscie nie przepadam . a rok szkolny-duzo nauki niestety ;c!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że udało Ci się zdobyć ich autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też jakąś wielka fanką nie jestem, ale jak leci w radiu to jest oki ;)
    Fajnie, że udało Ci się z nimi spotkać i dostać autograf :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .