czwartek, 1 września 2011

Gimnazjum ; o + zakupy do szkoły ;> .

oj co za dzień ; o . Więc dzisiaj zaczęłam gimnazjum i dziwnie mi z tym xd . Na 10 mieliśmy rozpoczęcie , potem pisaliśmy testy z angielskiego . Nie będę jeszcze nic mówiła jeśli chodzi o szkolę i o klasę bo za wcześnie . Ale pewnie dowiecie się czegoś jakoś niedługo . Strasznie ale to strasznie się bałam no i bardzo boję się jutra xd . No i tak jak myślałam niestety nie mogę mieć kolczyka w nosie w tej szkole . Ale nic nie szkodzi , nie zrezygnuję z niego ;> . Będę wyjmowała do szkoły a po szkole wkładała i mam nadzieję że będzie dobrze ;> . Po rozpoczęciu pojechaliśmy wyrobić mi zdjęcia , następnie ja poszłam z Pati i Darią do fryzjera bo z kolei dzisiaj one robił fryzury xd . Potem z dziadkiem po książki no i następnie moja mama i mama Pati pojechały do lekarza a my zabrałyśmy się z nimi i łaziłyśmy po klifie no i na sam koniec tego dnia po zakupy potrzebne do szkoły ; D .

Gimnazjum ; o : 



Zakupy : 




No brakuję jeszcze kilka rzeczy i książek ; d. A plecak w rzeczywistości ma ładniejszy kolor i jakoś ładniej wygląda xd . Wgl . to chciałam torbę ale nie było takiej o jakiej myślałam no ale to to można zawsze zmienić jeśli tylko znajdę tę odpowiednią torbę ; D . aaa . przeraża mnie ta ilość zeszytów ; o 


a wy już przygotowani do szkoły .? jak było na rozpoczęciu roku szkolnego .? wy też poszliście do nowych szkół .? ;> 

11 komentarzy:

  1. Ja zostałam w tej samej szkole i jestem już przygotowana do wszystkich przedmiotów (prawie :))
    http://tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. beznadziejnie sie pisze tymi dlugopisami co masz ich tak duzo kupionych

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis fajne fotki <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. heh... masz takie same książki jakie ja miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny plecak :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny plecak:D miałam kilka z tych książek w pierwszej klasie:) też na początku bałam się gima, ale u mnie np jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też w tej chwili jestem w 1 gim, ale koleguję się i z kolegami i koleżankami w 3 gim i do tego w tej samej szkole mam i gimnazjum więc nie było problemu ;) .

    mam takie same książki do geografii, biologii i matmy :P .

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same książki do chemii, biologii i geografii ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same książki do biologii geografii matmy i polskiego ^^

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .