piątek, 23 września 2011

Jest lepiej ; ] . Niech tak zostanie ... proszę ; D .

No więc dzisiaj był jeden z tych "trudnych" momentów . No ale w końcu mam lepszy humorek czego brakowało u mnie już od dłuższego czasu -,- . Chciałabym żeby taki humor jaki miałam dzisiaj został ze mną na długo . I żeby nie było już mi kurde tak źle jak bywało ostatnio ... oj tak za to trzymajcie kciuki ...;) . Najważniejsze wydarzenie z dzisiaj to to że zmieniłam klasę . I teraz uczę się niemieckiego . Po prostu powiem tyle że Francuski jest za trudny i zupełnie se z nim nie radziłam, a do tego dochodzi kilka przedmiotów których nie miałam w podstawówce  -,- . Mam nadzieję że teraz będzie już dobrze w końcu z tą szkołą ; ] . A po dzisiejszym dniu jestem wykończona ; D . Dodaje fotki z częścią osób z którymi spędziłam DZISIAJ xdd :

Hhaha uwielbiam was ♥ ; DD. 

ps . mam również wielką nadzieję że wszystkie plany na ten weekend wypalą no a jest ich sporo ; D , postaram odezwać się jutro ;] . Dobranoc . 

14 komentarzy:

  1. Byłooo aaaa. bosko `♥ ;>

    : *********************

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia z realizacją planów weekendowych i cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ;)
    bardzo podoba mi się Twój blog :)
    obserwuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. haha.swietne zdjecia:P
    zapraszam do mnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcika, uśmiechnęłam się do nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. żal mi was myslicie ze jak wywalicie jezory to sie swietnie bawicie(a zwlaszcza ty)
    niepotrzebnie farbowalas wlosy bo wygladasz jakos tak bladoO.te zdjecia sa udawane:)
    a i przestan pisac jak to sie SUPER bawicie bo to ma chyba byc blog dla wszystkich a nie dla wybranych np. jak piszesz mam nadzieje ze wszystkie plany wypala!!!! do swoich psiapsiólek, nie udawaj zbuntowanej nastolatki bo jak narazie przypominasz zarozumialego bachora:)
    i nie wstawiaj takich badziewnych fotek bo to nie jest nk zebys sie mogla pochwalic jak sie swietnie razem bawicie... ŻEGNAM

    OdpowiedzUsuń
  7. heheheh widać że humorek jest:):):):)




    zapraszamy do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie macie takie fajne Oczy :)
    Kochana, założyłam swoją FAN PAGE NA FACEBOOKU, ponieważ napisałaś, że moje zdjęcia ci się podobają podaję ci linka i liczę na lubię to!
    http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajajaj jakie slodkie minki :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy - więc po 1 jakbyś przeczytała/ przeczytał posta może dostrzegłabyś / dostrzegłbyś że nie jest fajnie . Teraz trochę się się poprawiło i nie pisałam wgl.że się świetnie bawiłyśmy , nic nie pisałam że było świetnie czy coś . Wkleiłam tylko zdjęcia na których zrobiłyśmy po prostu śmieszne miny i nic po za tym . Jeśli nie podobają ci się to nie musisz oglądać . I nie rozumiesz chyba pojęcia " zarozumiały bachor " , a co do słów : " mam również wielką nadzieję że wszystkie plany na ten weekend wypalą no a jest ich sporo " - nie nie odnosi się to tylko do moich przyjaciółek bo nie wszystko musi się od razu wiązać z nimi . Po prostu nie chce zapeszać - bo taka jestem że piszę dopiero jak coś się uda . -,- . Nie muszę pisać na blogu od razu wszystkich szczegółów mojego życia . Ps. na przyszłość radzę czytać posty skoro komentujesz coś takimi słowami .

    OdpowiedzUsuń

Wasze zdanie jest dla mnie ważne ;> . Jeśli jesteś już tutaj , dodajesz komentarz a nie jesteś jeszcze w obserwatorach , będzie mi bardzo miło gdy się dodasz ; D . Na pewno możesz liczyć na to że się odwdzięczę .