czwartek, 27 października 2011

♥Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Tak bardzo pokocham że aż muszę zrobić o tym posta ^^ . No na prawdę jestem tym teledyskiem strasznie zauroczona . Jeden z najlepszych teledysków tej wokalistki ;]. Sama Rihanna wygląda w nim cudownie . Ten klimat i styl - ja to lubię ;) . Co do piosenki od razu wpada w ucho . Naprawdę bardzo miło się to ogląda i słucha ; D . Zresztą po tej artystce to zawsze trzeba spodziewać się czegoś naprawdę dobrego ;] .

Kilka zdjęć które wygrzebałam w necie ; D :






A co wy myślicie o tym teledysku i piosence .? ^^ .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

niedziela, 23 października 2011

"Giganci Ze Stali"

Wczoraj byłam z moim bratem w kinie na filmie " Giganci ze stali " ;)

Film serdecznie polecam ;] . Jest genialny za równo dla mnie jak i dla mojego czteroletniego brata ;). Myślę że powinien przypaść raczej każdemu do gustu . ; D . Oglądaliście już .? Jak oceniacie .? ;)


Po filmie dołączyła się do nas Pati i pojechaliśmy do Parku Oliwskiego po liście - no tak znowu ; p . I tak brakuje nam jeszcze aż 7 . Kurde noo -,- .! xd . Czasu nie mamy już za dużo więc trzeba będzie coś wymyślić na dniach . Noo ale nie kumam , łaziliśmy po tym parku z 3 godziny noo i nie wiem już gdzie mogą być te liście ;/  . Przynajmniej spędziliśmy dość miło czas , pomimo tego  że było zimno to nawet fajnie łazi się po takim parku ; D .




Dla niektórych widoków jestem nawet w stanie pokochać tą JESIEŃ  ;) - taa pora roku coś w sobie ma , nie wiem co to jest ale coś tam jest ; D .

ps. Zaczęło się ; D . Nauka , nauka i jeszcze raz nauka . W przyszłe dwa tygodnie tyle tego że nie wiem jak to ogarnąć no ale jakoś trzeba . Do tego mamy zadane na technikę napisanie piosenki ; o . O zapinaniu pasów ; DDD . Jutro musimy to powysyłać pani na pocztę . U mnie totalny brak weny puki co więc nie wiem jak dam se z tym radę xd . Do tego pisać piosenkę o pasach .?? .!! No błagam no -,- xd . Ciekawe jaką mam wybrać melodię .?? ; ] . Może wy coś doradzicie .? xd 

poniedziałek, 17 października 2011

♥ Samsung Galaxy S II ♥

Witajcie ;) . Dzisiaj chciałam wam pokazać mój nowy piątkowy nabytek ^^ . Samsung Galaxy S II - o tym telefonie marzyłam już od dawna , no a moja nokia była już w fatalnym stanie ;) . Ja wybrałam białą wersję . Jestem z niego bardzo , bardzo zadowolona ;] . Jest ładny , szybki , nowoczesny no i ma mnóstwo aplikacji - czyli wszystko co cenie sobie w telefonie ; D . Mogę wam go szczerze , bardzo szczerze polecić . A wy co o nim myślicie .?



poniedziałek, 10 października 2011

W poszukiwaniu liści ...;)

No więc rzecz biorąc ten post miał pojawić się w sobotę , ale byłam tak zmęczona że w sumie od razu poszłam spać ; d . Co do niedzieli byłam zajęta , a wieczorem ogarnęła mnie wielka ochota by posłuchać muzykę więc tym się zajęłam ^^ . Rano w sobotę poszłam z Pati , Klozą i Weroniką do lasu , miałyśmy znaleść liście na ten zielnik i zrobić w końcu zdjęcia ; DD . Powiedźmy że fotki nawet się udały i w końcu mogę zrobić nagłówek ( który pojawi się jakoś w tym tygodniu ) , zacząć pisać na photoblogu i tp ; D . Też jakoś to w tym tygodniu wszystko ogarnę i dam wam linki do reszty moich stron ;] . Po "sesji " Kloza i Weronika poszły , a ja i Pati zajęłyśmy się szukaniem liści . Byłyśmy wściekłe ponieważ obeszłyśmy dobry kawałek lasu a znalazłyśmy 3 liście  -,- . No to jest jakiś dramat nie wiem jak my zrobimy ten zielnik . Do tego wszystkiego deszcz się tak strasznie rozpadał że byłyśmy mega mokre ;p . A mój pies wyglądał jak mokra kura hehe ; D . Zrezygnowałyśmy i poszłyśmy do domów xd . Trochę wyschłyśmy i uciekałyśmy na mecz ^^ . Wynik 5 : 2 dla nas ; D . Oj tak przez tą sobotę boli mnie gardło mam nadzieję że nie będę chora ^^ . Co do niedzieli konie - ale byłam z siebie dumna bo robię postępy , co do reszty niedzieli została spędzona w domu ; d .

Dodaje parę zdjęć , resztę według mnie tą lepszą zobaczycie w postaci nagłówka , zdjęcia profilowego oraz na photoblogu do którego już nie długo dostaniecie linka xdd . Mam nadzieję że dam radę pisać tam dość regularnie bo coś mnie ostatnio wzięło na tego photobloga ; D .











Zdjęć nie przerabiałam ponieważ chciałam wam pokazać jak wyszły tak na surowo hehee xdd . Wykonane z aparatu Pati .Nie wiem w sumie czy ta reszta zdjęć jest ładniejsza - cały czas zmieniam zdanie , ale nic ważne że mam foto na nagłówek i to takie jakie chciałam ; D . 

piątek, 7 października 2011

Brrr...zimny dzień ; o .

Dzisiaj od samego rana jest mi strasznie zimno ; o . xdd . Jak zwykle nie mogłam wygramolić się z łóżka ;p . No a do tego rano wyłączyli prąd ... w sumie to wszystkim dookoła . Achh . no ale musiałam w końcu wstać no bo bym nie zdążyła ;p . No i po ciemku myłam zęby , czesałam się i tp , prąd powrócił dość późno ... -,- . No ale tak czy inaczej ja i Pati < znowu > spóźniłyśmy się do szkoły . W sumie to nie wiem co się ostatnio dzieje z tymi trajtkami ... są jakieś dziwne ;p . Cóż lekcje dzisiaj bardzo szybko minęły no bo w piątki jest ich tylko 5 ;]] . Jutro znowu na mecz więc dzisiaj jechałam < jechaliśmy> po bilety  . Nie wiem jeszcze dokładnie co będę robiła przez te 2 dni ; D. Wieczorem poszłam na dwór no ale znowu były ciągłe zmiany towarzystwa ;pp . Byłoo tak zimno że szybko zwinęłam się do domku ...;)

Coś z dzisiaj :





Nie , nie te opaski to nie taki nasz dzisiejszy dodatek ;p . Tylko jadąc nudnym trajtkiem < jak wracałyśmy z zakupu biletów xd >  i przeglądając gazetę znalazłyśmy je jako dodatki no i wpadłyśmy na pomysł by je założyć . Potem ja i Pati śmigałyśmy tak po dzielnicy hehe no i jakiś pan do nas : Indianie górą  ; d hehe . Tak niby nic w tym śmiesznego no bo te opaski są teraz bardzo modne i wgl. no ale my jakoś nie umiemy ich ubierać ;pp i wyglądałyśmy idiotycznie no ale śmiesznie ;] . Kiedyś zakupię se takie cudo ale jakieś fajne a nie z gazety xd , i nauczę się w nim chodzić ;] - tak , takie małe postanowienie xdd . Aaa i jeszcze ten uśmiech na ręku Klozy xdd . ;) . No to ja się żegnam i życzę wam miłego weekendu , postaram się jakoś wkrótce odezwać ; D . 

wtorek, 4 października 2011

Jeden z tych jesiennych outfitów .

Dzisiaj miałam dodatkową lekcję niemieckiego . Zaczynam powoli ogarniać ten język xd . Zobaczymy co będzie dalej .Jutro środa czyli najbardziej męczący dzień -,- . Lekcje kończymy dopiero o 16.10 i do tego jest sprawdzian z biologi , a materiału zupełnie nie ogarniam , trzeba będzie się pouczyć . Na szczęście lekcje zaczynamy o 8.55 więc choć trochę się wyśpię xd .  Dziś mam dla was moją stylizację z niedzieli . Na dworze powoli robi się jesienna atmosfera więc postanowiłam na to postawić xd . Długa ciepła bluza i moje kochane buty typu emu które uwielbiam ...;) . Znowu jest prosto i wygodnie ;] .



Bluza - Prywatny Sklep 
Tunika - Okay 
Ciemne Rurki - Tally Weijl
Buty - New Yorker 

Jestem ciekawa co sądzicie na temat tej stylizacji ;] . 

niedziela, 2 października 2011

Rodzinna niedziela . ^^

Hej . Co u was .? Jak w szkole .? U mnie jakoś leci . Tak , oczywiście mogłoby być lepiej -,- . Dzisiaj rano pojechałam na konie tak samo jak tydzień temu . Ostatnio obiecałam sobie że znowu zacznę jeździć . Przez dwa lata przerwy oj dużo się zapomniało . No ale wierzę w to że teraz będzie tylko do przodu ^^ . Muszę jeździć regularnie i się pilnie uczyć ;pp . No dzisiaj znów widziałam tego najcudowniejszego konia jakiego w życiu widziałam . No ale zacznijmy od tego że konie to najcudowniejsze istoty na Ziemiii . !! . Mają dla mnie ogromne znaczenie i są takie cudowne ♥  . No tak o koniach przeczytacie zapewne jeszcze nie raz na moim blogu ;] . Następnie -też-  rodzinnie wybrałam się do lasu . Cel - znalezienie liści potrzebnych do zielnika na biologię ;p ii zrobienie fajnych fotek by w końcu wykonać ten nagłówek . No ale nie udało się . Liści znalazłam tylko z pięć , a żadna z fotek nie jest jakaś fajna ; ( . No ale mówi się trudno , uda się kiedy indziej ;] . Jakoś wieczorem wybrałam się też na dwór . Co chwilę ktoś dochodził i odchodził ;p , więc nie będę pisała z kim byłam . No niestety jutro PONIEDZIAŁEK . Ale w tygodniu się jakoś odezwę , nie tak jak bywało ostatnio ;p .




A wy też robicie se czasami takie rodzinne dni .? ;]


W tej piosence i teledysku jestem totalnie rozkochana ...;) . Mistrzostwo ;.D